warning

nu calcati iarba, fumati-o ! (sau invers :-?? ) life-on-cracked-earth.jpg

freak.life.power.fun=green

        col-circuss.jpg 

Traiesc timpul.Traiesc paralel timpului , printr-o membrana cauciucata .Traiesc ireparabilul.Traiesc non-timpul. Traiesc spatiul.”A trai” devine reflexiv cand cavoul paradoxurilor apune. Ma traiesc si ma nasc plina de remuscari , netezind timpul..Verdele e culoarea timpului. Prin el , deceptiile se hibridizeaza intr-o fortuna labilis daltonista.

e frumos verdele .. de ce il iubesc ?pentru ca il urasc… pentru ca e verde . de ce scriu postul asta neinspirat si cromatic?pentru ca ma ninse 2h si pentru ca ma inecai cu doua coji marunte de portocala.pentru ca am draci.si pentru ca mi s-ar parea inutil sa scriu despre cat de dracoasa fusei eu azi . a scuze. invatai la religie sa nu mai dau dracu’. e pacat. cica. mai ales in post. aaa.. si sa injur politicos ceva de genu’ „manca-te-ar raiul'” sau „unde ti-e smerenia?”.wow. chiar funny.pentru ca nu vreau sa il las in paragina.la blog ma refer.chiar daca viata mea devine atat de psihopata incat nu mai prezinta interes. chiar daca e somnoroasa si chiar daca l-a visat pe Gherghe aseara , trecand pe rosu la semafor… ma trezii la 6 si un sfert…mancai 2 rosii cu sare si 2 portocale. chiulii de la sport si de la geogra. la french il maltratai pe pleata. dar toate maruntisurile astea scolare nu merita sa fie bagate frumusel intr-un post . nu mi se pare ceva important. pentru ca nu este.si pentru ca nu poate fi.nici macar deveni. aa poate pentru ca am uitat sa traiesc. vorbesc serios. chiar am uitat. a devenit totul o mega-hyper gogomana rutina. oribil.gretos. bleaaaacs .verdele imi placea cand eram fericita. acum imi place negrul. negrul soselelor.negrul cartii lui Cioran. negrul tenisilor mei murdari.negrul verdelui si negrul sufletului.negrul remuscarii.negrul pepsi-ului .negrul capsatorului meu primit cadou.negrul manusilor de la bsb. negrul inimilor.negrul umbrelor si negrul  infatisarii mele.pentru ca life sucks.pentru ca fuck life.si pentru ca shit happens.

i’m not a freak anymore , you freaks