Domnule Mihai Popovici,

[Astazi-5.08.2008- a aparut in Gorj-Domino un articol de mare „actualitate” ,semnat de domnul Popovici,  care dezbate unul dintre posturile aparute pe acest blog (in urma cu mai bine de doua luni de zile). Desigur, aceasta scriere personala de pe blog apare in ziarul local  „impodobita” pe alocuri cu tot soiul de mijloace stilistice si artistice pentru a atrage atentia lectorilor creduli gorjeni]

 Nu vreau sa va plictisesc cu diverse compuneri sau elucubratii, nu o sa manifest o atitudine digresiva, dimpotriva voi incerca sa fiu foarte concisa in ceea ce vreau sa va transmit cu privire la articolul recent publicat. In acest sens, tin sa fac urmatoarele precizari:

1. Eu nu „preiau modelul Elenei Basescu”, si niciun alt model politic sau non-politic, nu am absolut nicio intentie de „a duce mai departe ideile parentale in politica” … pentru ca inca nu vreau sa ma implic in acest domeniu, am cu totul alte prioritati si obiective.

2.Blogul meu NU este unul politic, este unul strict personal tocmai de aceea multe dintre opiniile exprimate aici sunt oarecum diletante, ale unui privitor de pe margine. Nu sunt analist politic, nici politician propriu-zis, sunt un adolescent de 18 ani din Romania…atat.

Oricum este foarte interesant (de doua ori foarte) procedeul prin care, din 347 de posturi postate pe acest blog despre poezie, proiecte si alte scrieri v-ati oprit exact la acesta: un pamflet(singurul de altfel) care cuprinde discrete referiri la scena politica locala.

3.Nu scriu in presa, scriu posturi publicate pe un blog personal.Nu m-as fi gandit ca pana si aceste posturi vor fi reinterpretate in diverse moduri si apoi publicate intr-un ziar local. Prin urmare, am restrictionat vizualizarea postului. Cei care doresc sa il citeasca o vor putea face in mod exclusiv cu acordul meu. Eu imi respect cititorii, atat timp cat si ei ma respecta pe mine, si nu imi preiau materialele pentru a le reorganiza dupa bunul plac.

4. Eu nu sunt „suparata” pe nimeni:nici pe PSD, nici pe PNG , PDL sau PRM, nici pe domnii Cornel Popescu si Florin Craciumaru. Sunt ferm convinsa de faptul ca sunt niste personaje politice capabile sa-si autoevalueze actiunile si sa decida daca este sau nu in regula ceea ce se intampla.Nu judec eu, adolescentul, actiunile unor oameni cu mult mai multa experienta de viata decat mine. Eu doar constat ocazional anumite aspecte si imi aloc dreptul de a fi multumita sau nemultumita de ele.

Iar cele ce le-am constatat au fost lucruri GENERALE legate de alegerile sustinute in decursul acestui an, pe care, de altfel, multa lume le-a constientizat in timp.

5. Nu sunt nicidecum  „o portavoce a ideilor tatalui” (oricum interesanta metafora ! ). Eu il respect extraordinar de mult pe tatal meu pentru lucrurile frumoase pe care le-a facut pentru Gorj, care au fost extrem de importante si  de numeroase , insa pe de alta parte, sunt inca suficient de lucida pentru a avea o opinie proprie cu privire la anumite aspecte.

Imi pare rau sa va dezamagesc dar nu ma regasesc in acest portret „palimpsestist” pe care mi-l schitati in scurtul articol publicat.

6. Ati utilizat materialul de pe blogul meu(atat poza cat si postul) fara sa imi cereti acordul ,  mai mult decat atat l-ati si contorsionat,  lucru care mi se pare destul de grav si voi actiona in consecinta.

17 comentarii

  1. Printeso, am citit articolul in acel ziar si cred eu, desi rautacios, nu trebuie sa te indispuna. Eu, un cititor fidel al tau, chiar ca nu am sesizat, nici macar din articolele de pe blogul tau, ca esti fiica…tatalui tau. Asta nu a contat si nu conteaza pentru mine.Inca de cand am intrat pentru prima data pe blogul tau, am descoperit o tanara deosebit de talentata, sensibila, plina de umor,cu un talent litera, cu mult peste unii tineri de varsta ei, abordand teme literare de exceptie, o tanara, acum constat, dupa ce am aflat cine esti, modesta si complet lipsita de infatuare. E normalk ca orice copil sa-si iubeasca parintii, asa cum o faci tu, si ai tot dreptul sa fii mandra de parintii tai. Ai un tata care, (s-a uitat deja), a dat Gorjului nu o facultate, ci o universitate, impreuna cu alti oameni politici gorjeni si poate fi considerat un adevarat ctitor al acesteia. Poate a facut si greseli, ca orice om, dar a facut si foarter multe lucruri bune, pentru care trebuie sa fii mandra. Trebuie sa fii mandra de mama ta, care este un medic de exceptie, cu un suflet de aur si o spun pentru ca o cunosc, mi-a tratat tatal, suspect atunci de cancer (intre timp decedat, de cancer) si m-a impresionat felul cum stia sa se apropie de un bolnav,iar pentru cei fara nici o speranta, se vedea in ochii dansei compatimire sincera, ceea ce nu vezi decat la foarte putini medici. Acesl articol nu as vrea sa te afecteze. Eu, un cititor si un admirator al tau, te vreau pe blogul tau, asa cum esti, nonsalanta si inspirata in a scrie articole tot asa de incitante. Printeso, trebuie sa-ti dau un sfat, pentru a nu suferi datorita rautatilor oamenilor, fredoneaza tu cat mai des, slagarul ala al lui Dan Spataru:
    Vorbeste lumea ca-s strengar,
    Ma doare-n cur, si n-am habar!
    Dupa ce-l canti, sa vezi ce te reconforteaza si faci fata multor barfe extrem de usor.
    Scuza-ma ca-s vulgar dar trebuie sa-l canti asa cum trebuie. Stima, consideratie si… noapte buna, printeso!
    Nen’tu Costache

  2. Scuza-ma, am mai papat cate-o litera, la repezeala dar fiindu-mi prietena, stiu ca ma ierti…Si… scrie-ne mai des pe blog, ce naiba?Te-am pasuit noi, cand erai ocupata cu examenele, dar acum? Eeeeei, ca acum te cert! O noapte pufoasa!
    Acelas, Nen’ tu Costache

  3. Nea Costache , nu ma mai afecteaza aceste rautati ..m-am obisnuit cu ele si in timp, am devenit aproape imuna. Acest raspuns pe care l-am dat pe blog nu cred ca este unul al unui om revoltat si suferind pe motivul ca s-a scris despre el ..doar imi prezint perceptia asupra vietii respectiv asupra faptului ca nu am absolut nicio intentie de a ma afirma in politica. In rest numai de bine…

    Oricum am apreciat la domnul Popovici discretul compliment strecurat in scriitura din domino, cum ca „as putea face fata cu brio unei eventuale cariere”.

    Acum sa revenim … va multumesc pentru caracterizarea facuta parintilor mei 🙂 Conteaza extrem de mult pentru mine. Si mi se pare un gest de curaj intr-o perioada in care toti sa zbat sa nascoceasca ceva de rau pentru a putea compromite total oamenii care chiar au miscat ceva (din punctul meu de vedere) in acest pitoresc (hmm … nu gasesc alt adjectiv momentan ) Gorj.

    Da o sa scriu mai mult pe blog … am mai fost plecata pe la admiteri, apoi pe la gratare si pe la alte diverse reuniuni 🙂 .

    Stima si consideratie de asemenea Nen’ miu Costache.

  4. …si ce daca!

  5. eu nu stiu (si sincer nici nu prea imi pasa) cine e tatal tau… totusi, scrie-ne mai des…

  6. SAI,

    SI CE ……. DACĂ ( daci, -ce, adj. s.m. şi f. 1. Adj. Care se referă la Dacia sau la populaţia ei, privitor la Dacia sau la populaţia ei; dacic. 2. S.m. şi f. Persoană care făcea parte din populaţia de bază a Daciei. – Din lat. Dacus )

    hmmm 🙂

  7. oo domnul cip … ma bucur sa te „aflu” pe aici ..a trecut ceva vreme.

  8. link la articol… vrea sa citeasca si creieru meu… sau da-mi un mail cu el. Chiar sunt foarte curios pentru ca eram sigur ca se va intampla ceva de genul asta mai devreme sau mai tarziu.

  9. over ti l-am trimis in mail

  10. Am citit articolul si pot sa confirm ca e intr-adevar o porcarie. Recunosc ca nu sunt un fan infocat al tatalui tau dar nu pot sa nu observ lipsa de obiectivitate din articol atat de specifica presei locale. De fapt simplul fapt ca folosesc cuvantul in acest context e deja o supraestimare a presei.
    Mi se pare aiurea ca doar pentru un post sa fi facuta portavocea tatalui tau si doar pentru ca stii denumirea de „jack-uri” sa fi facuta o cunoscatoare.
    O prostie de articol…
    ps: Ar fi interesant sa publici un interviu cu tatal tau despre denumirea de baron si de ce a fost catalogat asa, ca probabil de scapat de ea nu va scapa niciodata.

  11. da over ..sunt o portavoce alcoolica :)) hell yeahhh

    iti multumesc pentru sugestia din ps .. poate o sa incerc sa o „materializez” ..asa ca un exercitiu ..

  12. Nu toţi proprietarii de simţ al umorului sunt şi umorişti. Însă toţi umoriştii sunt proprietari de simţul umorului.
    🙂
    eşti nostimă!

    Cu …stimă,

    SAI

  13. …si dai bine „pe sticla”…si nu numai…
    feicitari!

  14. SAI,

    de asemenea , cu stima (si nu o spun din reciprocitate…ci din respectul mare pe care il am pentru munca -nu stiu daca „munca” este cuvantul cel mai potrivit- mai degraba arta pe care o faceti/faci -nu stiu daca sa-mi permit sa vorbesc la persoana a II-a sg ..unii oameni se supara ..asa ca am pus p bara pentru orice eventualitate) :

    multumesc, multumesc, multumesc 🙂

  15. 🙂
    …cu placere…
    „si ce daca”…adica si ce daca scrie ala despre tine, si ce daca il bagi in seama…

    sunt lucruri mai importante de facut pe aici. Nu crezi?

    „la copacul cazut sar toti sa taie crengi”
    de cand lumea…
    ………………………………………………………………………..
    cat despre „faceti/faci”….am inteles „facem/fuck”….
    hai sa fim seriosi inainte de a fi politicosi…hehehehe

  16. nu au valoare comentarile ulterioare, domnul isi dorea poate sa te ajute indirect, punandu-te intr-o lumina proasta, lasa-l si uita-l, noi te sustinem. Cu respect Xander.

  17. Domnul Popovici lipseşte din discuţie!
    Printează cineva „declaraţia” şi i-o trimite în poştă, sau un e-mail ceva?
    Acum revenint la tine, cu ce te modifică această experienţă? Confirmă vechiul care , poate , spui tu că se repetă sau este ca peste tot? Mă gândesc că revenind la tine pe blog, impasul şi ispasul vieţii tale ne este furnizat ca şi experienţă, dar totuşi sunt puţin distrat căci minea mi se loveşte de o realitate ce mă face să mă întreb dacă tu eşti o artistă, o intelectuală, sau un chici al epocii „o viaţă pe blog”.
    Cu alte cuvinte, dacă tu ştii, şi toţi ce te cunosc ştiu, de ce mai ai nevoie de alte confirmări? Tu nu eşti suficientă pentru tine? .. ca impresie şi contribuţie mă refer …


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

