warning! post comercial

„-culorile dau viata iar viata e plina de culoare

-tu esti culoare iar eu sunt plin de tine”

hold your fuckin’ colours!

it’s just a fake smile babe .. i don’t love you…

sentimentele au devenit comerciale.

heyyy I’ll sell my soul on ebay … 

nu putem sa trăim fără să punem cashu’ jos.

in toate revistele pentru femei, barbati, ornitorinci si manguste există categorii speciale love & sex. cu reguli numerotate. 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.14.15.16.17.18.19.20.21.22.23.24.25.26.27.28.

29.30.31.32.33.34.35.36.37.38.39.40.41. .42. 43.45. 46.47. 48.49.50.51.52.53.54.55.56.57.58.59.61.61.62.63.64.65.66.

67.68.69. cu cat mai multe cu atat mai bine. not.

suuuper.

o ardem sentimental pe diverse criterii.

citez : „propteşte-ţi coatele în pieptul şi abdomenul lui.Senzaţii tari!”(Bolero magazine) hai nu zău … tari e putin spus .. direct hardcorehyperbombastice şi uoau sună mai properly.

sau : „ridica-te  pe coate  cat de mult poti, pentru ca iubitul tau sa aiba acces direct la  izvoarele feminităţii tale”(Bolero magazine again) … e ceva :)) …deci deja aici e metaforică treaba …puţin respect… da_  cred că un eminescu jr a „orchestrat”/”ipostaziat”/”autohtonizat” acest text. izvoare.dumbrăvi.şi coate!!

hau chiut.   

deci concluzie … coatele sunt leitmotivul sezonului! sunt un must-have si must-action-with …da? ne-am inţeles.. nu? cum nu ?  … deci clar .. daca cumva vă dă prin cap să nu folosiţi coatele în ce faceţi, în micile voastre manevre cu citez „partenerii” sunteţi niste pfuaa….. rataţi pe viaţă . şi pe moarte. nişte inapţi cu i mare de mână bolduit şi întărit încă de vreo 1986328757632 de ori.  

cum sa treaca vara fără un coate-session ..voi nu ganditi? dobitocilor!vitelor! de asta suntem noi cu revistele noastre super tips-giving ca să vă scoatem din situaţiile super penibile în care doamne-fereşte …de un simplu „te iubesc” sau alte porcării din astea total demodate si scârboase bleacs . oribil. 

cotu’ powerrr!

totul e tehnic.

fosile dirijate.

dragostea se vinde. mai ales vara.

mai ales în luna august.

si cel mai ales tot timpul. 

e pe val frateh. e pe tsunami direct. ce romantic.

mie mi-e şi rusine să iubesc.  mi-e lene. şi nu vreau să mă vând.

vreau sa ma adjudec singură. nu într-o licitaţie de criogenie a inimilor.

but still, 4 lei lunar sounds like a good price for my own and only self.

 muhaha.

yeah right.

9 comentarii

  1. :)))))))))))))))))))))))))))))) coate-session tare !!!! e totusi cam masochisticoasa treaba cu bagati coatele pe unde apuci !! gooosh ce ma inebuneste stilu tau de scris!

  2. masochisticoasa :))

    welcome vixxy in my sado-system :))

  3. am notat

  4. „mie mi-e şi rusine să iubesc. mi-e lene. şi nu vreau să mă vând.” … adica ?… daca iubesti te vinzi ?

    fiecare strop de viata are pretul lui … atata timp cat il gusti cum trebuie si TU il gusti, si NU il gusta altcineva … atunci nu te-ai vandut …. ci ai savurat … ai furat … everybody’s happy 😛

  5. Mihai, una e stropul de viata si altceva este transformarea lui in marfa.
    ce vreau sa spun in acest post este ca totul devine tehnic.totul este controlat , calculat. nu mai exista necunoscute, nu mai iubim imprevizibil, iubim dictatorial, trenderist, si intr-un final .. degradant .. . incepem sa ne controlam miscarile, sentimentele.incepem sa ne evaluam prea mult si sa cantarim prea mult detaliile.

    o societate anorganica isi concediaza instinctele.

    faza asta cu savuratul vietii a devenit mai mult fantasmagorica. tocmai asta e ideea .. ca lumea nu mai gusta viata, si-o calculeaza, si-o modifica dupa niste criterii, si-o matematicizeaza foarte strict.
    intotdeauna am avut o problema cu revistele care „te invata” sa iubesti.
    pur si simplu e comercial si trist.
    pur si simplu e frustrant.
    e sec.

    in final … everybody’s happy NOT ..dar toata lumea are acesta impresie. e un sindrom al senzatiilor. crestem incet cu el, crestem sigur cu el . cresterea scuza mijloacele.

    am mai spus-o si intr-un comentariu la un post al lui Farma :
    suntem niste antreprenori psihici. falimentam in fiecare zi cate putin, cate mult, cate destul. intr-o lume comerciala ne demonetizam.singurul schimb pe care pot sa-l fac cu viata ar fi sa ma recapat dandu-ma ei.

    viata e uneori o simpla tranzactie. tarabe , clisee si timp.
    viata sunt eu. si chiar si asa, de cele mai multe ori tranzactia nu imi apartine.

  6. Logic ca o modificam dupa anumite criterii, asta pentru ca nimeni nu mai e egal cu celalalt, nimeni nu are ce are si cel de langa, si noi intodeauna o sa „tanjim” dupa ce are „celalalt”.

    de cele mai multe ori e trista viata, dar sincer .. am trecut prin foarte multe … si pot sa zic ca ii multumesc mamei mele ca sunt pe pamant ….

    „everybody’s happy NOT” …. ai dreptate .. si eu am aceeasi impresie .. si imi place sa traiesc cu ea …. ce sens ar mai fi daca totul ar fi pointless ? ce sens ar mai avea viata daca nu as avea macar un pic de optimism ? chiar daca nu sunt happy … aici unde sunt … singur … stau seara si imi imaginez … tot ce nu poate fi real …. tot ce este ireal …

    pana la urma toti suntem niste pioni … pe o tabla de sah .. fara rege si regina …. iar jocul este imposibil de terminat … toti ne eliminam unul pe altul … numai ca nu vom ajunge vreodata la sah mat …

    oricum felicitari pentru cuvintele grele … pe care unii nici nu le-ar putea intelege vreodata …

  7. Apel la bloggerii gorjeni…

    Apel către toţi bloggerii gorjeni. Adăugaţi şi voi imaginea care am făcut-o eu şi am pus-o pe blog. Asta cu Brâncuşi. Aşa o să afle mai multă lume şi o să voteze pe Brâncuşi. Multam fain!
    Am dat trackback la următorii:
    http://byrev.blo

  8. Sentimentele mele nu pot fi comerciale pentru ca ele nu prea sunt de multe ori 😦

  9. Probail au devenit comerciale doar pentru cine vrea sa le comercializeze… si la ce se intampla mai ales in presa romanesca se pare ca nu e putina lume care vrea sa faca putin comert cu sentimente.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

