12 A… simplu, 12 A

sapte treizecimi din 12 A (banchet)

high classed Marl (banchet)

juuump

sapte a sasea

absolventiiiiii

incendierea nominelor pe platou

 

hmmmm nu aveam de gand sa pun poze ..nici macar sa scriu ceva (si nici nu o voi face decat la modul foarte extra ultra discret si oarecum lacunar  )  ..din simplul motiv ca despre lucrurile cu adevarat importante nu poti vorbi , nu poti scrie, nu le poti ingramadi  intr-o poza,nici macar  in sute , mii , miliarde sau catralioane  de pixeli .

sunt imense si atat.

el, (denumit rudimentar) liceul  a fost unul dintre putinele lucruri imense care raman in tine, pe tine, prin tine, din tine.

in toate aceste „tine”-uri ma aflu eu. ne aflam noi, 12A-istii, aia semischizofrenici care se desculta si danseaza, aia care discuta despre  furculitele de titan richiene, care o ard pe „dome” nocturne , care danseaza in ploi torentiale si poarta discutii cu resoul gicu, care  beau dumitruri, petrica-uri, vermuturi, zaraze  si stalinuri in balcon, care sar in asa hal incat se sparg farfuriile cu un etaj mai jos, in camera dirigii, aia care se duc mai apoi in boxeri sa stranga cioburile (in special pruncul), aia care deschid player-ul cu margineanu si care canta „cadeeeeeeee cade cade cade cade copacul”, aia care lanseaza teoria esuata a eicosanului, aia care inventeaza megatendinta trenia, aia care fac liniute cu cielo in drum spre gratar, aia care fac un minishow in kaufland la cumparat de ingrediente grataresciene , aia care se duc in parc, noaptea ,impreuna cu sank’t petersburg la un chill mic , aia care se urca pe garduri la concertul cu iris,aia care sparg baloanele portocalii , aia care aplica un vin rosu demidulce inainte de a ajunge la balul mascat ducuescian, aia care se aduna in belfast la coffee sa-si dezbata arborele genealogic si nomenclaturist al mamelor ,care fac clatite cu fanta in tigaia lui sami,  care se strang pe seara la un trabuc sir king edwards si la o sampanie bambino party, aia care dau diplome cu „sunteti meser” la profi la festivitatea robelor , si care o ard lexical pe asteriscuri , care se strang seara la han la irish coffee-uri si milkshake-uri , care incendiaza nominele pe platou si il pierd pe bartolomeu prin gazon,  care achizitioneaza de la chioscurile godinestene max cu esenta de rom , care adorm pe iarba incercand sa localizeze carul mare, care dezbat etimologia si campul semantic ale cuvintelor cocean, stiulete, druga, care iar pe furis porumb fiert din cratita lui Nelutu, aia care danseaza rave si dezvolta cultul cernobal style, aia care arunca pietre plate in tismana, care alearga printre urzici si stupi pentru a ajunge la rau, care beau un gossen in timp ce se uita la brainiac si la movies 24 tolaniti pe mese, scaune, fotolii si covoare, care nu se trezesc nici cu portavocea, care asculta bob marley in timp ce sonia prepara cafea in oala de 7 litri.

 

chiar daca probabil in intreaga lume au existat sute de milioane de 12 A-uri ..chiar daca ceilalti care vor veni dupa noi , vor face si ei parte din alte multe, incontestabil, irefutabil, implacabil (si alte in/im-uri)  de multe  12 A-uri (doar asa se denumesc clasele ,dupa clasicul regim de numerotare pedagogica  , pai nu ? )… pentru mine exista un singur 12 A …12 A-ul meu, al nostru , in care am crescut, am ras, am cazut, am alergat din nou apoi si din care acum multi au impresia ca plec , dar nu , nimeni nu pleaca frate  ..si la 58 de ani, cand o sa am riduri hardcore pe frunte si o sa am lobii urechii drepte lasati, cand o sa vin scarbita, ostenita de la serviciu, cand o sa am pielea zbarcita si degetele de la picioare deformate de pantofi, cand o sa obosesc repede si o sa critic generatiile tinere, cand poate o sa am osteoporoza si n-o sa pot sa mai dau ture nocturne de stadion  , tot o sa fac parte din 12 A-ul meu.. si el din mine .

12 A … simplu si imens. atat.

simplu noi ..incepand cu mine(stics) , sami, pruncul, crisa mea curly,  woggie, castor(xenofon),crisa (duckie) , bursi, juani, teo, dia, vicky, doru, richie(platane),ada, rox  …si mihaiul (pleata) adi, andreea, adina, iulia, cioara, iriii,vericu’, mire, ionut al meu , cristi , corni, ralu.  

simplu ei ( profii … o parte dintre ) :  Dutzi (Dutescu Daniela -romana), Velti (Veltan Elena -filosofie) , Olga (Barbuti Olga -psihologie) , Mona(Malaescu Simona -geografie),  Nodea Eugen (info), si desigur Mimi (Popescu Maria- chimie, diriginte ) .

liceul asta a fost pentru mine acasa, un acasa pe care l-am locuit uneori cu mare complexitate , alteori cu mici abateri caterincoase, cu chill-uri si momente mai tensionate a bit  ( wrestling-uri osoase in fata la loboratorul de info, trageri de par si a few palme :))  a very few ) .. cu toate relele lui  (insesizabile de altfel) si bunele (mult prea sesizabile ) a fost frumos din cale-afara.

va iubesc din tot sufletul meu .

si atat.

9 comentarii

  1. Frumos. Spate. Tatuaj si poate chiar si rochia 😀 Felicitari si succes in continuare

  2. Frumos descrisa acesta unica petrecere din viata unui tanar. Privind pozele, am vazut in ele niste tineri frumosi, exuberanti, cu privirile pline de speranta si incredere in viitor. iti urez mult succes in viata Pinteso.
    http://www.neacostache.com

  3. m1sssunshin3 , multumesc 🙂 ..hmm rochia a fost facuta de dia – http://www.sofashon.com – si a costat 150 ron . in case u’re interested .

  4. iti doresc rezultate frumoase la bac…
    sper sa dai la facultatea de filozofie

  5. Te recunosc, aşa cum şi tu ştiu că te recunoşti în aceste frânturi de gând de care, sigur, o să-mi fie şi mie taaare dor…Poate că vor mai fi – cum au mai fost – multe 12 A, dar locul vostru e, fără îndoială, aparte între toate celelalte. Să aveţi parte de ceea ce meritaţ! Să nu uitaţi, din când în când să vă întoarceţi gândul şi – de ce nu?- şi paşii spre acest „acasă” pe care tocmai l-ai definit ca pe un spatiu privilegiat. Şi nu uitaţi „mersul pe valuri, în picioare”!

  6. Dearest…
    Nu am nici cea mai vaga idee cum de am ajuns pe blogul tau … Dar cum am ajuns, am cascat ochii sa vad cine foloseste numele meu scurt alaturi de „geografie” si „profesori” … Si cand m-am lamurit mi-am zis ca trebuie sa iti multumesc ca doar un semestru … a lasant amprente cat sa ma propulseze in lista ta! Mersi! Succes in cariera, si poate ne vom mai intalni … imi pare rau ca drumurile noastre au luat-o in directii diferite un pic cam devreme si nu am apucat sa petrecem mai mult timp impreuna…
    P.S. Stii ca si tu si tata ati fost publicati fara sa fi-ti citati, intr/o carte datorita blogului tau? L-ati putea da in judecata desi nu va incurajez, pentru drepturi de autor. Tata a citit cartea, s-a intalnit cu autorul, l-a intrebat de unde are informatia si a spus foarte senin ca „de pe net” adica din lucrarea ta de pe blog… 🙂

  7. … wow ce romana am avut 😦 sa dam vina pe tastatura 🙂

  8. vai esti INCREDIBIL DE URATA

  9. buna, imi place foarte mult rochia ta, sper sa nu te incurc, vorbesc despre rochia verde cu spatele gol. ai mailul meu, ai putea sa imi mai arati niste poze cu ea (rochia)?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

