the secret of happiness is to count your blessings

          col-colaj.jpg 

Pentru ca intre timp , am mai facut doua „Cinciuri” .. acesta il voi dedica  „umbletului meu” , respectiv calatoriilor , si locurilor , oamenilor pe care i-am vazut/cunoscut/simtit. 

1.  In Elvetia m-am ratacit de  grupul meu si am umblat vreo 3h cheauna prin Berna , mancand cheeseburgeri .. ce romantic:)) dar the big deal e ca , atunci cand am ajuns in sfarsit la autocar , m-a batut profa  si mi s-a inflamat urechea cateva zile, incat am fost nevoita sa port o caciula mov :(( si le spuneam tutror ca mi-e frig la cap , de asta o port (bleacsssss .. i hate that stuff-caciuli , fulare..)

2. In Italy , am omorat un caine din greseala , pentru ca alerga dupa obiecte zburatoare ..si am aruncat cu o piatra sa o prinda  (mda .. e klar ..ma ducea capul exatraordinar de mult:)) ) si l-am lovit in caputz  si cred ca a decedat … ca a inceput stapanul lui sa tipe si eu am fugit

3.acum mai multi ani la Costesti , ii puneam alune in nas lu’ Vaduva cand dormea (fara sa stie k eu i le pun , se trezea infundat , si injura la toti dracii) … si se infunda de fiecare data si incepea sa injure si l-am impins din greseala, afara din tractorasul care ne ducea la Sarmisegetusa

4.  am un mod unic de a-mi face bagajele -hmm .. cel putin asa mi s-a spus .. ..pai fac toata hainele impaturite circular si le pun in forma de sarmale :)) ( nu ma pricep foarte bine la explicatii; practica e better done)astfel incap de 4 ori mai multe si sunt mult mai solid infipte in valiza ; cand mi-a deschis controlorul bagajele se panicase ca ascund in bluze cine stie ce dracovenii impaturite si de asta au tinut autocarul 7 h in vama:))

5. am facut pipi intr-o plantatie de maslini…e super palpitant:))))

next-urile mele ar cam fi shortly:
greenie

-blackie

-arhitectul

Eurovisionul- un prizonierat al cvasiidentitatilor?

ada.jpg

*in za pic –>Csoara, Gratzee, Ada, Roxi&Did’ee 

 Poate pentru prima data in istoria istoriilor garjenilor portativishti …s-a intamplat ceva putin mai .. hmm .. special .. cu „S” .. : ADA , eleva in CN”TV” (my high school btw) s-a calificat in semifinala de la Eurovision … cu piesa „You and me” scrisa de Laurentiu Panoiu&Alexandra Badoi, muzica :Alexandra Badoi… mie mi se pare a huuuge thing .. si cel mai probabil chiar este .. poate nu o sa castige „marele si mirobolantul trofeu” si poate ca nu o vada Helsinki-ul in primavara douamiisaptelui pentru ca nu este suficient de populara, si pentru ca romanasii cei mioritici prefera „comericializarile mogasheshti” ..dar oricum este cunoscuta, vazuta si apreciata la adevarat ei valoare , si poate chiar observata de vreun „mai mare” in ale music-ului romanesc. Videoclipul hmm… simplut as putea spune .. dar frumos … si compatibil cu melodia .. In rest , uite o sa marchez cu stelute cateva categorii/aspecte: 

originalitate **

vestimentatie Ada *** (29% scazute pentru esarfa roz)

outfit dansatori **

make-up ****

hair-style ****

sound ***

coregrafie ***

mesaj transmis ***

etc.-uri  ****

Am intrat pe forumuri , chestii, sa ma interesez de my mate .. chiar nu ma gandeam ca o fata cu parul lung si scofalcit ,  in uniforma neagra ,  si cu o chitara forjata in maini poate sa ajunga atat de „far” la 18 ani .. e ceva.. felicitarile mele ..si poate, cu putin norocel,si ale vostre:) off..ok .. voturi ca aici voiam sa ajung .. sa o votati daca va place ..  si daca nu va place , s-o votati si asa :))))(muhahaha …)

Boon, titlul e putin retoric .. de ce ..pentru ca pe mai toate forumurile despre eurovision keyword-ul este „plagiat”..se vorbeste despre o incalcare e identitatilor muzicale , despre o anomalie a romanismului  … sfinte sisoe si paraschive si antoane … absolut toate cele cateva mii de mesaje si topicuri contin at least once ceva legat de „non-originalitate”, „huo moga” si „plagiat” .Spre exemplu , spune-s-ar (doar spune-s-ar , nu si argumentatu-s-ar) ca melodia „Dracula, my love” este facuta dupa melodia Ruslanei si dupa  „When religion comes to town”, piesa trupei E-type … Multi vorbesc despre Locomondo si despre Moga , putini despre altii…  Mie personal imi plac vreo 4 melodioare in functie de urmatoarele criterii:
criteriul xyz&retro vision :ada

mania mea pentru house si club music : new effect feat. moni-k

originalitate: locomondo

idee si scenariu : simplu&andra

outfit-uri si show : morandi&wassabi

Sambata va fi cea de-a doua semificala …   pana atunci ii tin pumnisorii adei … go get them gurlie ! si hmm un eurovision cat mai creativ 🙂 pentru ca dupa mine creativitatea e dezlantuirea identitatilorsi o identitate creativa este identica (virgulitza) cu o creativitate intrinseca care poate remodela universul … chiar daca universul sta doar intre  cinci linii orizontale intre care putrezesc capriciile celor mai transcendente  sol-uri, do-uri, re-uri , samd-uri 🙂

Este Eurovisionul un „hop” al muzicii romanesti?este un loc unde se „gather together” plagiatorii? sau din contra? e un concurs relativ onest in care si non-vedetele ajung si invata ce inseamna competitia? se poate invata ceva dintr-un Eurovision?sau mai bine zis, se poate invata ceva bun?

„da”-urile, „nu”-urile , „nu stiu”-urile sunt de prisos … probabil lucrurile se intampla uneori ca niste riscuri  patetice -compensate de uitare , ignoranta , pareri ponosite si diversitate …  uneori metaforele sunt prea seci pentru a spune lucrurilor pe nume , si substantivele prea suculente pentru a mai plonja realitati…

statusuri- iahu mesinger (culese din „popor” /hmm ..”norod”?!?!:P forumuri si alte „alea”)

 colcolcol.jpg

narcisism

 „Prea dulce ca sa fiu light.”

„you look at me and laught because i’m diferent….I look at you and laught because you’re all the same….”

angry

„Observati bulina ROSIE! E ca si cand as fi pe ciclu, te bagi peste mine se lasa cu sange!”

„Sunt cu spume maxime/Inspumata”:))

away

„Me not here,me gone bye,leave a message,i’ll replay „

„Daca nu sunt la coada la paine cautati-ma la oua”

„plecata cu sorcova”

„la o zgura de aer”

„utilizatorul messengerului nu este momentan disponibil..te rugam sa lasi un mesaj dupa buzzul dat de dumneavoastra…”

„Plecata cu salupa in piscina. DND”

” Nu`s dak vreti ceva lasati un mesaj dupa urmatorul bip………………………………….bippppppppppppp!!!”

gansta

” x35 D33U I`TOH 05 W,I 35V37d 3W d73H Can you cracca the code?”(cititi rasturnat-help me please..i’m so hot i need sex) 

„notre poule dans votre cour”

„Trying to reach heaven without dying…”

„shit happens”

„Fuck is good, fuck is funny, All the people fuck for money, if u think fuck is funny, Fuck yourself and take the money! „

If you see me, don’t touch me,
If you touch me, don’t kiss me,
If you kiss me, don’t fuck me,
If you fuck me, don’t stop

sadness

„Nobody is perfect…I’m Nobody”

„World hold on….I’m tired.”

„There are two kind of persons:who like me and who can go to hell „

paremiologii:))

„Fiind baiet pe calc cutreieram
Si mainile-mi curgeau ca un izvor
pe tastaura ce s-o privesc nu-mi dor
Daca mai stau la calc inca o luna sigur am sa mor”

„cand eram mic credeam k faima si banii ma vor face faericit..acum k am crescut am realizat ca…chiar asa e!”
„Cine se trezeste de dimineata…casca toata ziua”

„Cine rade la urma…nu s-a prins de gluma”

„eu cu mine si cu mie imi „


naughtee thingies

” Je m’en fiche….pe-acoperish”

„New status message”

„Be stupid instantly!www.muhaha.net”

„join the dark side…. we have cookies”

baie

„dansez printre picuri de apa”
busy

„Error Message: Error 666: This status is busy…Try again later or go and shoot yourself… „

„pentru tine… da tu,ala care imi citesti statusul,nu-s pentru tine,dar pentru restul sunt „

,,Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan,,

„Sunt mai mult decat Stepped Out…sunt si Busy ca I’m on the Phone si chiar nu stiu cand I’m going to Be Right Back!”

 „Ma masturbez, nu deranjati ca blowjobesc pe voi „

„Nu va deranjati sa ma deranjati.”

„Va urasc cu toata dragostea”

„too fucking busy”(sau viceversa)

„error, this person should be in the invisibile mode. Please restart your computer and contact yahoo at messenger@yahoo.com”

„Go to hell, buh-bye and thank you for passing by.”

„foaie verde de bihor nu da mass ca dau ignore”

eatin’

„Am zdrobit un soricel,seara pe perete si din burta de la el am papat spaghete..”

„Nu ma deranjati de la mancare ca musc”

consum excesiv de jackie

„Daca mi-ar suge Dracula sangele s-ar imbata”

funny

„Buna, sunt un virus românesc, dar din cauza tehnologiei sarace din tara mea nu sunt în stare sa-i fac nimic calculatorului tau. Te rog, fii dragut, sterge un fisier de-al tau si pretinde ca esti speriat „

„no fuckin’ status”

„Spune-mi,intra??da!shi doare??oh!da,doare!il bag incet.doare?da!bine sa incercam alt pantof „

„Astazi eram in biserica si cand ma uit la cucoana de langa mine ..isi aprindea tigara..Doamne sa scap berea din mana nu alta”

„chestia haioasa la acest status este ca, in momentul in care realizezi ca acest text este fara sens, este prea tarziu pentru a te opri din citit”
„cei care incearca sa isi inece necazurile in bautura uita un lucru: necazurile stiu sa inoate.”

„Cand stapanul nu-i acasa, sar pe geam si intru-n casa.”

„Help the economy.. buy me stuff ”
„Today is the tomorrow you worried about yesterday. „

„Blowjob is better than no job!!!!”

webbie cam

„View my webcam http://www.animateclay.com/videos/uglygirl.jpg”