the secret of happiness is to count your blessings

          col-colaj.jpg 

Pentru ca intre timp , am mai facut doua „Cinciuri” .. acesta il voi dedica  „umbletului meu” , respectiv calatoriilor , si locurilor , oamenilor pe care i-am vazut/cunoscut/simtit. 

1.  In Elvetia m-am ratacit de  grupul meu si am umblat vreo 3h cheauna prin Berna , mancand cheeseburgeri .. ce romantic:)) dar the big deal e ca , atunci cand am ajuns in sfarsit la autocar , m-a batut profa  si mi s-a inflamat urechea cateva zile, incat am fost nevoita sa port o caciula mov :(( si le spuneam tutror ca mi-e frig la cap , de asta o port (bleacsssss .. i hate that stuff-caciuli , fulare..)

2. In Italy , am omorat un caine din greseala , pentru ca alerga dupa obiecte zburatoare ..si am aruncat cu o piatra sa o prinda  (mda .. e klar ..ma ducea capul exatraordinar de mult:)) ) si l-am lovit in caputz  si cred ca a decedat … ca a inceput stapanul lui sa tipe si eu am fugit

3.acum mai multi ani la Costesti , ii puneam alune in nas lu’ Vaduva cand dormea (fara sa stie k eu i le pun , se trezea infundat , si injura la toti dracii) … si se infunda de fiecare data si incepea sa injure si l-am impins din greseala, afara din tractorasul care ne ducea la Sarmisegetusa

4.  am un mod unic de a-mi face bagajele -hmm .. cel putin asa mi s-a spus .. ..pai fac toata hainele impaturite circular si le pun in forma de sarmale :)) ( nu ma pricep foarte bine la explicatii; practica e better done)astfel incap de 4 ori mai multe si sunt mult mai solid infipte in valiza ; cand mi-a deschis controlorul bagajele se panicase ca ascund in bluze cine stie ce dracovenii impaturite si de asta au tinut autocarul 7 h in vama:))

5. am facut pipi intr-o plantatie de maslini…e super palpitant:))))

next-urile mele ar cam fi shortly:
greenie

-blackie

-arhitectul

6 comentarii

  1. Stiam eu de ce-ti dau tag 😉 – fain post.

  2. Ah, e uimitor! Si eu imi rulez hainele cand le pun in bagaj. Nu stiu de ce, dar parca asa nu se mai sifoneaza.(nu ca as calca eu hainele pe rupte:)

  3. @ krossfire hmm..multumescu-ti
    @magda ..si eu care ma gandeam ca am revolutionat lumea impachetatului:)) ..da’ chiar se pastreaza mai bine asa 🙂 hihi .. stim noi ce stim 😛

  4. hainele mele sunt presate cu forta pana cand trebuie sa ma chinui vreo 2-3 minute cu incheiatul fermoarului la geanta.
    imi imaginam ca prin Elvetia se vinde strudel la fast-food-uri. 🙂

  5. Eu cu ce am gresit ?

  6. @graymer … hmm strudel 😕 nu mai stiu daca erau si din astea :)) da’ oricum erau second-hand-uri cu carul si erau strazile goale non-stop (fara oameni care sa misune incoace si incolo) si pe mine chestia asta m-a frapat..
    cat despre stilul de impachetat …hmm .. e de luat in calcul ..doar ca mie nu imi este compatibil pentru ca nu am un gabarit care sa-mi permita sa apas tare:)) asa k ma multumesc cu „sarmalutele”
    @wpolitika … cu nimic ?!?!? (in legatura cu ce?:P)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

