inerţie

Vank-balada pentru o minune

trăiesc intr-un sistem inerţial.

lipită de  densitatea amintirilor. nu ştiu dacă sunt kilograme pe metru cub  sau bucăţi din tine.

am răni, bube, lucruri in mine. scrum.nimeni nu le vede. ştiu să le acopăr. am momente in care sunt o unatc-istă veritabilă.

unul dintre acele momente se numeşte „acum”

 

oamenii spun ca iubirea e cea care face toate lucrurile mari.  eu spun că e suferinţa.

am incetat să mai fiu om.  semn de intrebare .


suferinţa le intrece pe toate.e the one. mobilizează fiecare leucocită fiecare milimetru organic din mine. e greu să o dai jos.e monarhica. numai un striptease psihic o lasă neterminată.

 

life goes off

de obicei oamenii se folosesc de incurajari, de „life goes on”-uri.  Eu nu am de ce sa ma folosesc. nu incap intr-un avort lexical.

minunile au murit.

eu doar le contemplu rusaliile.

 

 

6 comentarii

  1. toate amintirile mele frumoase sunt pictate cu suferinta si colorate datorita ei.

    Nuanta vietii mele paradoxale imbacsita de fericire este provocata de frangererile continue si fragmentarile provocatoare de crize.

    Iubesc suferinta cu toate vibratiile intrebarilor mele si zbor mobilizat de ea spre rusaliile sufletului metamorfozat…

  2. tare blogu.de funky fashion stiam de vreo 4 ani..de cant tipu avea cteva perechi si o camera langa schiller;).vad ca afacerea e infloritoare.am si eu 1 .2perechi de acolo…eram curios ce fel de haine (iti) faci..me beeing a fashion manic myself.keep it up

  3. Excelent !
    un mail?….

    designarea2008@gmail.com

  4. ihtys frumos si atat. 🙂 imi place sa te vad pe aici

  5. andrei, da si eu stiam de ceva timp de funky fashion ..desi acum s-a mai dus „curentul” si funkyzarea …mie inca imi mai place, si intotdeuna imi va placea ideea de a personaliza haine , accesorii, caiete, absolut orice . in asta consta identitatea. in exprimare. anyway … am observat ca s-a desfiintat magazinul de la izvor.

    – I used to be a fashion maniac myself too ..si inca mai sunt …. atunci cand am timp imi place sa-mi desenez hainele , sau sa le cos goblenuri … sa le pun diverse aplicatii.. desi am si momente cand nevoia sa ma imbrac extrem de simplu .

    si mie imi place blogul tau ..e dinamic si colorat ..si dincolo de asta ..so extremely fashy. am observat ca o ai pe diana bobar la blogroll ..chiar saptamana asta mi-a facut a backless dress 🙂

  6. Alex Mazilu ..the photographer ..hmmm
    imi suna foarte cunoscut numele tau … sper sa nu confund totusi .
    uite in urma cu cateva minute m-am uitat la pozele de pe blogul tau …de multe ori ma uit ..si raman asa .. cumva suspendata .. uit sa dau commenturi ..sau omit asta ..sau mi se pare mai important sa privesc fara sa spun nimic.privesc si plec. sunt cam haina …dar de .
    chiar ma gandeam la o chestie .. daca vrei, bineinteles .. sa faci o poza care sa corespunda acestui post de exemplu ..sau oricaruia ..asa cum il simti tu .
    chiar as fi curioasa cum transpui cuvinte in pixeli si nu invers .
    asta asa ca un mic exercitiu .. 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

