cinci a patra doua mii opt

„Doua sunt obsesiile peratologice:cunoasterea si exprimarea”(Florin Zamfirecu)

-ma umplu de obsesii. ce zici de asta?

-umple-te.

_______________________________________

sunt unele nopti in care iesi ca boschetele intr-un parc la un chill,  bei votca scandic pop blue label marca de aur, cu 37, 5% alc, cinci-zeci-si-cinci-de-mii la 200 ml.  o faci si punct . are gust de spirt mona. nu mai conteaza. lubrifiant cranian. asa si? e buna.merge brici.

scenariu :

(tu)eu, sonia, rares. banca din parc facuta din lemne mici si consecutive.e frig.  felinarul. copacii. votca.alti copaci.alt felinar.e cald. care banca? . rares , sonia, eu (tu).

 

dar astazi este o noua zi. ( nu stiu de ce propozitia asta are un  sound discret al votca-drinkerilor anonimi).

evident o zi foarte deosebita , foarte speciala, pentru ca viata insasi este frumoasa, este foarte speciala  si merita traita.sincer acum, viata e superba . e uoau. nu mai am cuvinte. ba da ..mai am: e fantastica, e coplesitoare. pe bune viata ruleaza. deci ruleaza hardcore. e cea mai tare chestie posibila, mai ales cand devine un mimetism infect, un cliseu si o maxima rutina. atunci e cea mai mesera!

 

sa luam spre exemplu (  catre/despre/pentru/intru exemplu )… fabuloasa, fastuoasa viata de sambata , viata de cinci-a-patra-doua-mii-opt asezata intr-o canapea, capabila sa vizioneze 3 filme pe hbo , 2 editii de dansez pentru tine, o geta voinea hair&style, plus actualitatile proteviste de la ora cinci. toate consecutive, toate in aceeasi canapea, toate in aceeasi sambata. e ceva cu adevarat magic. e ceva cu nespus de adevarat magic. e ceva (emokizilor din toata lumea uniti-va ) : tru!

trist…

____________________________________

cinci a patra doua mii opt …un cliseu simplu perpendicular pe conditia mea de embrion imatur. o sintagma fara semne de punctuatie, fara nimic special.de fapt, nu „fara nimic”, ci cu nimic.

 

cum cu nimic?!

 

un acordeon in vremea holerei. mereu m-au captivat paronimele virtuoz/virtuos.

si totusi e irelevant sa vorbim despre biblii. e aberant „sa vorbim”.

nu exista cuvinte. exista doar consecinte ale starilor. moduri disperate de a-ti transpune electoral un sentiment.

____________________________________

intr-o cinci a patra anul trecut stateam in masarda, pe parchet.aveam pe mine o camasa.necalcata, plina de pliuri. multe tigari. aveam picioarele reci. mereu am picioarele reci. si acum.

stiam exact cine sunt, unde ma aflu, ce vreau. ce simt.

acum stiu doar cine am fost si unde sa ma caut.

______________________

tot ce a ramas din tine …un mimetism incomplet.

tot ce a ramas din mine … tu.

ne-am aruncat la cos , si acum ne construim o morga din gesturi.

vezi ..acum … nu mai ajungem niciunde. am ramas fara calcaie, fara chip. ne prelingem in hidratarea timpului ca un oximoron in asteptare.

_____________________________________

ce inseamna cinci a patra … un culoar de intamplari dintr-un anl destramat. 

cinci a patra este un draft pus pe wordpress, si este doar aparent pus/aruncat/dactilografiat pe wordpress, pentru ca ii e imposibil sa iasa din mine.

2 comentarii

  1. Te citeam si acum nu mai am timp sa scriu in blogul meu.
    Sa fie 😦 ?
    Sau :X ?
    Sau timpul rege la d8?
    As fi un mic pion de la d7.
    As avea doi cai.Unul din culoarea ta favorita.La b5.
    Unul din culoarea mea favorita.La f5.
    Ai fi regina.Ai fi la d5.Ai fi la cinci a patra.

    paradoxal 505>504.
    Arctic Monkeys – 505

  2. eu zic sa fie : 🙂
    timpul e o conventie. am , ai, are, avem, aveti, au timp pentru toate.
    intr-un sah al contrariilor aleg sa devin complementara.

    hmm ..cam dubios paradoxul cifric.
    snow patrol-you could be happy


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

