douăzeci radical din trei

sursa foto: aici

„era vară, erai tu şi te pierdeam discret printre cuvinte…” (Silvia Caloianu)

nu ştiu de ce uneori am o imposibilitate de a scrie de a mânca de a merge pe un bulevard proapat asfaltat  fara sa ma gandesc macar putin …macar foarte putin, si de fapt  insesizabil de mult la 3 cuvinte pline de timp: iunie, iulie , august.

traiesti in trecut, revino-ti …

da.traiesc in trecut …revino-mi .

lumea mea se exprima printr-un dativ posesiv. mi-e frica mi-e lene sa o analizez din punct de vedere morfologic. nu vreau sa stiu daca e interjectie sau verb. dacă se separa sau nu prin virgula de cuvintele care urmează.nu vreau să fie un substantiv comun. şi dacă totuşi este, să fie articulată si proclitic si enclitic.lumea mea incepe si se termina cu mine.

sintaxele au in ele retorisme neelucidate. sunt niste fotolii pline de scame in care imi place sa zac.

______________________________________________________

as vrea sa-mi compun un CV din lucrurile pe care le simt. probabil aş lăsa multe rubrici necompletate. eu insămi sunt incompletă. e perfect explicabil. asta e axioma in care locuiesc in fiecare zi de la 8 la 10 pm. eu insămi sunt perfect explicabilă.

şi acum din ciclul „o ard  tru pe metafore” …

fiecare zi, absolut fiecare zi are in ea 4 anotimpuri ..dimineata e primavara, amiaza e o vara mai mica, apusul toamna …si seara iarna. o enumeratie banala. colocviu translucid.

biografie

m-am nascut toamna. de asta in fiecare apus imi construiesc o monadă , mă lipesc de trupul ei plin de cicatrici si rămân acolo. suntem două, şi in noi inca alte douăzecidemii.

hai sa evadam din povestile cu anotimpuri.

nu sunt povesti, sunt basme …

un summit al amintirilor. se strang toate la masa aia rotunda plina de microfoane. amintirile verii sunt undeva la prezidiu … securizate, sobre. poliglote.intr-un deux-piece negru, cu 5 nasturi,  accesorizat cu o cravată mimetică.   nu s-au hotarat inca daca este momentul sa adere la prezent sau nu.

marş mă ..ce-i cu dumele astea totalitare …

parastas pentru trecut.  cârjă pentru viitorul meu , pentru urmatoarea secundă, pentru urmatoarele două secunde, pentru urmatoarele trei secunde, pentru urmatoarele douazeci-radical-din-trei secunde …

 

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

