prozac

col-devi.jpg

sursa foto

cioaflă . trabuc.

fumul ca  accesoriu carnivor.

ma infăşoară cu o perucă.

taci.nu zice nimic.

 ajunge.

____________________________________ 

e prea mult fum prea mult tu prea mult. 

incetează.

____________________________________

un christ crepuscular pe zăpadă 

5:42 am

morţii mă-tii de ceas.

iar am uitat să adorm iar am uitat de mine

ziua de azi trebuia să fie altfel

trebuia să fie mainele de ieri

nosce te ipsum exilat.

hahahahaha

definitiile suck. big time.

 _____________________________________

epitaf  ireparabil. totul e general.

______________________________________

am fum in oase. 

fum voluptuos. fum greu dens .

tusesc in vid.

cuvintele mele s-au mulat pe esofag si au ramas acolo.

as vrea sa le mangai vertical pe clavicule.

sa le smulg.

dar fara ele sunt goala

si mi-e frig.

______________________________________

3 comentarii

  1. Cioafla ? Eu ziceam cioamfla pana acum :))

  2. „cuvintele mele s-au mulat pe esofag si au ramas acolo.

    as vrea sa le mangai vertical pe clavicule.”

    faina imaginea 🙂

  3. –krossy … o sa pun o anexa acolo … * a se citi cioamfla :))

    –alex … ma bucur te-ai oprit la ea 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

