Vichi cu capa si cu i grec

ea e VIKY. (cum care ea? ea , vichi cu capa si cu i grec).

e ziua ei. in curand. in foarte curand. nu azi.

probabil maine. aproape maine. maine.

as fi vrut sa ma duc  la Ranca. sa beau . sa schiez. sa imi ud blugii, sa para ca sunt o cu o nuanta mai inchisi la culoare . sa racesc. 

dar, cum viata mea de 2 luni de zile e un rahat monoton , antisocial si totally  fucked up o sa raman acasa. o sa dorm in mansarda. o sa inlocuiesc lenjeria de pat.mi se pare murdara chiar daca e curata. cearsaful  are soapte in el .ma dor timpanele numai cand il ating . mi le astup. ma dor mai tare.imi vine sa le rup , sa le scuip, sa le vomit. patul ala imi provoaca greata. cred ca o sa inlocuiesc si patul :).   cel mai frumos ar fi sa ma inlocuiesc pe mine.

pfuaiiii….imposibil. …sunt de neinlocuit.

trebuie sa fac rost de 5 mil sa platesc fixul. si de inca 7 mil pentru cizme , unghii false, pantofi, o porcarie textila de purtat in noaptea de revelion. fuck. nici macar nu ma mai intereseaza cum ma imbrac, daca am parul nepieptenat cand merg pe „centru”, daca am doua unghii roase, daca sunt nepensata la o singura spranceana. mi-e tot una.

cum, frate, cum? cum ai putut sa ma schimb atat de mult ?

aici e un dezacord. un retorism agramat. in el, eu, patul, nelumina, gunoierul, mansarda dormim si murim pe rand.

uneori e frumos sa ai acelasi cosmar in secunde consecutive. exista un singur cliseu pe care am refuzat sa-l consider vandalism. singurul cliseu GRAV din mine! in el apari si tu-un narcotic deshidratat.

nihilism rudimentar. uneori cuvintele sunt o pacoste.acest „uneori” are vaste echivalente cu „intotdeauna”.

*cred ca ar trebui sa inlocuiesc numele blogului cu „praf dot com”/”fucked up dot com”/”trebuie sa gasesc mai repede un sfarsit pentru postul asta (dracu ma puse sa-l incep de la bun inceput ) .prin urmare o sa pun punct si poate candva, vreodata, sau niciodata, o sa „incep de la capat” asa cum o fac de 18 ani cu fidelitate dot com”

 ma luai cu altele si uitai …..

VIKY, LA MULTI ANI ne-fucked-up :)!

2 comentarii

  1. mi-a placut

  2. pai sa traiasca


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

