sunt ieftină

URMA- buy me with a coffee 

„orice poveste începe la 3 dimineaţă
atunci vin gunoierii să ne ridice carnea”

-emilian valeriu pal-

astazi mi-am luat permisul.  imi place sa conduc singura pe un drum gol. nu-mi place ambreiajul pentru ca trebuie sa ma port tandru cu el . iar eu sunt mai masochista. dar chiar si asa, il accept. am 18 ani. am multe probleme. am putine  cu adevarat serioase. in schimb, am motive. am motive sa am probleme. am motive sa scriu. motive  sa plang. sa rad. sa fiu labila. sa fiu lucida. sa fiu sarata. sa am alunite. povestea mea incepe in fiecare dimineata .cu asta se ocupa. incepe. se asaza pe canapea cu o cafea in mana. o bea , o suge, o inghite, o mesteca. povestea mea se vinde la bucata cu o, 04 ron gramu’.  damn, how sluty ! 

3 comentarii

  1. Misto album. Un punct in plus pentru baieti 😉

  2. Vreau şi eu două kile…

  3. Complimente pentru postare


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

