sunt dar nu exist

col-sunt.jpg

port in mine o conditie nascuta nu facuta.

ma ating. am pielea mov. o scutur de rugaciuni ca sa aflu  procentul de dumnezeu.  

un tablou lycra-

„Je m’endormirai d’un sommeil de mort sur ma destinee” (Lucile)

______________________________

care este negatia unui ultimatum? un octombrie spongios.

_____________________________________

o conjuctie decisiva intre starile mele fundamentale.

nu sunt dar exist.

_____________________________

Citesc „Scris pe trup” de Jeanette Winterspon.imi place ca are un capitol numit „Scheletul”.Ma regasesc in el chiar daca nu am ajuns acolo. HAHAHAHA.Oasele mele se simt flatate.strigate. si complimentate. O citesc de la sfarsit.E mai frumos asa. Inceputurile sunt intodeauna deznodamanturi concrete.  pagina 224. „Nu stiu daca e un final fericit, dar in fata noastra se intinde un camp deschis, nesfarsit.”…..bla bla 223. … 149.. 2 … 1..”De ce masura iubirii este pierderea ei?”  DE TOT

hmm are putin din „Ciocolata cu piper” si din „Salome” reloaded … si totusi povestile cu iubire sunt mereu retorice. plus pline de clisee imputite. „Cliseele sunt cele care ne fac atata rau. O emotie precisa cauta mereu o cale precisa de exprimare.” zice ea , Jeni.

Draga Jeni,

cliseele nu ne fac rau. noi le facem rau. le intindem capcane sa le facem sa dispara. ne chinuim ca niste hitleristi sa le holocaustizam.vrem sa le exterminam.le hartuim. atunci ele, de ale dracului ce sunt, se razbuna. ele nu cred in dumnezeu pentru ca  nu au un al doilea obraz pe care sa il intoarca. nu trebuie sa le judeci, nici sa le admiri din suflet. trebuie sa le lasi. daca le ignori vor pleca singure.

 emotii precise nu exista Jeni. daca exista mi-as dori sa le cunosc si eu. si cai de exprimare universale mai greu. mi-a placut de Camil cand a spus ca ( atentie cacofonie cacofonicoasa cacofilica) cuvintele sunt cel mai imperfect mod de a comunica. baiat destept Camil asta. inteligent foc.

te pup jeni. ca sa fac asta ma folosesc de un cliseu. ma simt mai confortabil,

ioana

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

