ataraxie …[naked feelings] …

col-ataraxie.jpg

 e un cuvant care are in el doua antonime: pasivitatea (unui organ ..bla bla .. referitor la boala) si felul in care oamenii in antichitate tindeau  spre liniste sufleteasca spre fericire …si faceau din asta un tel suprem.  poti sa alegi sa fii pasiv sau sa lupti . indiferent vei ramane un ataraxic. asa ca de ce mai conteaza ce ai ales ? 

astazi am ales sa merg. sa merg inainte.pe un drum transcendent. sa merg rectiliniu uniform. cu o viteza imposibila. am ales sa ma trezeasca o alarma infecta.da’ infecta rau.sa tai 3 felii de caroli si sa plec . am ales sa deschid usa de la clasa. sa-mi aleg un scaun confortabil si sa dorm. sa-i dau lui adi o mapa in cap.si inca una. si un caiet. si alt caiet.am ales sa se supere adi.si sa ia foc.    pentru ce am facut toate astea ? pentru ca e miercuri.  si culmea …chiar  este miercuri. mi-am atins telul in asa hal incat radiez de o cvasifericire hedonica pfffffffffffffffff.

maine e joi.

intre astazi si maine …filosofia mea de viata sta sinucisa pe canapea.
 

2 comentarii

  1. :)):)):)) M-a bufnit rasul instant cand am vazut topic-ul asta. Josh Hartnett…Lucky Number Slevin iti spun ceva? (poate acolo ai auzit termenul). Nu caut acuma sa fac psihologie, nu sunt nici amicul, nici dusmanul tau. Sicer, ai potential…daca ai folosi cuvintele tale 😉 … and…this is not Kansas City Shuffle :))

  2. Dinu, ma bucur daca te-am amuzat 🙂 in niciun caz nu imi doream sa te intristez ..doamne fereste . postul acesta, dupa cum bine ti-ai dat seama musteste asa de nitica caterinca ..na ca am facut si o cacofonie ca sa fie treaba -treaba.
    iar termenul nu l-am „auzit” de acolo …l-am gasit la blaise pascal.
    multumesc de trecere …cat mai multe hohote iti urez 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

