days left

stil23.jpg

fumez ceai

beau .

aceleasi refren.alt refrenuri.    

prietenul meu imaginar este un necrolog.

el  mi-a zis ca moartea este un ingambament al vietii. 

l-am crezut cu inima pe mana. niste cuvinte heterozigote.inculori.

a mai trecut o zi. intrebarea este daca a mai ramas vreuna…

o sa afli , imi zice. te voi anunta eu.

______________________________________________

mereu m-am intrebat de ce oamenii se numesc indivizi , subiecti.

pe mess -contacte. in lirica se numesc euri. ciudat. ne numim diferit in functie de ceea ce exprimam. in functie de cat de concreti reusim sa fim.

daca nu exprimam nimic ne numim straini. desi, pentru a fi strain exprimi totusi ceva – faptul ca nu esti familiar.a nu fi familiar e pana la urma totul. pentru ca oricat ne-am cunoaste echivaleaza cu nimic. ar trebui sa ne numim sugestiv zerouri. haha … hau onest iz deat 🙂

4 comentarii

  1. Interesant cum ai concluzionat articolul!
    In functie de modul de exprimare, avem un nume!
    Tiam multumit pt linkul din blogroll ?
    😀

  2. nu cred ca in functie de modul de exprimare avem un nume. tu te numesti bogdan pentru ca te exprimi bogdaniceste? crezi ca toti bogdanii se exprima la fel?

    cred ca avem un nume in functie de mood-ul nomenclaturist al parintilor. si dincolo de asta …numele ni-l facem singuri ….

  3. aa…si nu mi-ai multumit ..nici nu trebuie sa-mi multumesti. nu sunt genul de blogger ling-exchangerist. apari in blogroll-ul meu pt ca ti-ai castigat locul acolo 🙂

  4. 3 zile, daca e sa ne luam dupa data fotografiei.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

