egovorism

nu sunt carnivora …  eu doar imi devorez starile…

lucrurile care mi se sparg in fata ca niste baloane de sapun. stari la care ma holbez cu o treime din inima si cu doua doimi de ochi. starile mele triste, starile mele galbene. le devorez. le mananc cu gura deschisa si cu ochii acoperiti.

ca un copil prost crescut.

ca un copil crescut prost.

ca un prost copil crescut.

ca un prost crescut copil.

ca un crescut prost copil.

ca un crescut copil prost… 

uneori ma inec cu ele de ele prin ele . au o textura baudelairiana. sunt patetice . raman acolo .intre intestin si inima .ulcer emotional. a fi bolnav inseamna a te transporta in timp. a calari clipele cu un bici imaginar.  

 nu le ucid. le port amprentele temerar. le port amprentele in sange …atunci cand digestia se termina mestec sugarfree chewing gum..

feelingsfree chewing gum as mesteca dupa fiecare stare. as infunda-o adanc in canini sa mi-o port atunci cand  zilele mele uita sa respire.

sunt o gurmanda. mananc tot din mine. nu las nimic. eforturi crocante, emotii, sentimente, visele mele suprapuse, penumbrele dintr-o harta a intamplarilor .toate au gustul apei, gustul meu. niste lichide pe care le pastrez intr-un organ bulimic …

7 comentarii

  1. Mi-aduci aminte de “Cumnata lui Pantagruel”. Prea mult lirism poate cauza indigestie :))

  2. Si eu completez cu o remarca! Te schimbi!
    Imi place 🙂
    Apropo de blogroll, vrei sa faci o revizie?Vezi ca multe linkuri nu mai sunt valabile, si poate vrei sa pui unu valabil in locul celui gresit!Ma gandeam sa iti sugerez adresa mea .. dar faci cum crezi !

  3. @ Marius ….. macar tot e bine ca iti aduc aminte de ceva :))

    @ Bogd’ …… ma schimb dar sunt aceeasi… am observat si eu ca sunt unele linkuri care nu mai merg dar mi-a mers foarte prost netul si de asta nu am intervenit cu modificari. multumesc oricum. cred ca o sa am niste fight-uri cu clicknetistii zilele astea :))

  4. Daca starile tale au aspectul unui rinichi crud … atunci permite-mi sa-ti spun ca nu te inteleg, de ce ai vrea sa le devorezi

  5. Sky-Hunter , daca ceea ce ai inteles tu din acest post este ca starile mele au aspectul unui rinichi crud …atunci permite-mi sa-ti spun ca nici nu vei intelege vreodata de ce „as vrea sa le devorez”.

    si oricum a-mi devora starile nu este un act volitiv [” de ce ai vrea sa le devorezi”]. e pur si simplu ceva cotidian cum e „a bea apa”, sau ” a lua micul-dejun” , etc. …se intampla si atat ..nu trebuie sa iti planifici asta ca sa se intample, pentru ca vine de la sine

    egovorism adica a devora a analiza in amanunt tot felul de lucruri de stari de timpuri in care pe care cu care ai trait sau inca/ not mai traiesti . o meditatie. ceva intrinsec. un dualism. uneori te salveaza.alteori te distruge. indiferent exista in mine. si pentru ca exista in mine, traiesc prin el.

  6. Cum adica nu este un act voltiv ??! adica nu tzine de vointa ta ?! 🙂

  7. evident ca nu tine de vointa mea. nu imi zic ” aaa…stai dom’le astazi trebuie/vreau/imi doresc sa-mi devorez vreo 2 -3 stari sa nu uit..sa-mi notez in planning ca poate dracu stie as putea omite acesta super actiune volitiva ” … normal ca nu tine. pur si simplu se intampla.
    amintirile, gandurile (nu neaparat alea exprimate in cuvinte ) exista in tine indiferent daca vrei sau nu vrei . nu sunt niciodata optionale.nu vine nimeni la tine sa-ti prezinte un catalog cu stari de spirit din care sa-ti alegi tu unele cu clima mai „bizonica” sau cu airbag-uri mai putin laterale ..who knows.
    si niciodata nu vin ele la tine sa te intrebe daca le primesti. si tu ca un cetatean plin de „drepturile omului” poti sa alegi daca VREI sau NU VREI sa le primesti.

    ele SUNT. si datorita lor ESTI.

    and by the way „textul asta” are in el multe lucruri pe care ratiunea nu le clarifica. pentru ca nu este o teorema, nici o axioma. eu nu ma numesc Pitagora. nu trebuie sa-l citesti cu lobul temporal , trebuie sa-l citesti cu inima.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

