pablo escobar [ the history of an orgasmic addiction]

col-cocaine.jpg

mi-am aruncat sentimentele intr-o ghena…adio monologuri reci era un cantec bye bye bye. imi amintii de el. ca o paranteza.halucinatii.”lumea mea”.

de fapt nu e o paranteza. totul in acesta poezie e gandit. inclusiv cuvantul poezie. tocmai …asta nu e o poezie nu! 

degetele mele sunt pline de scrum.   au febra. se gandesc cum sa scape mai repede cum sa spuna mai repede cum sa strige mai repede o biografie cu perfuzii.

o toamna in carouri e de ajuns

ca sa il acopar pe pablo cu carnea mea neauzita

daca o sa povestesc despre mine o sa incep cu un punct

prafuri si crima. un prohod alearga prin aer…

haiiii stiu ca poti

nu poate.

se opreste. undeva sub pamant.

mai  adanc ..in mine..

El este Pablo Escobar .  Ea este Columbia. la (eL+eA) este The Coke.

il iubesc pe Pablo pentru ca a murit. pentru ca desi a murit traieste prin mine.pentru ca traieste prin mine. si pentru ca ucide .in  8-12 ore cate putin.

fiecare om are un motiv personal sa moara. doar UNUL  a gasit un ALT fel de  motiv. motivul impersonal… acela de a -ti cauta fericirea cand mori…

motivul pe care il ard mii de kudosisti vara, sute de tan-tan-isti pe 1 mai , milioane de oameni…. secole. motivul etern…  fericirea…doza…momentul…

even though …

living in a fake universe is …. nothing more than living in a fake universe!

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

