chiar daca sunt impulsivă şi maniacă şi paranoia, şi chiar dacă am apucaturi masochiste şi chiar dacă TU nu iţi asumi responsabilitatea atunci când greşeşti şi chiar dacă şi eu greşesc hardcore atunci când o ard pe depresii , şi chiar daca te superi non-stop fara motiv si esti recalcitrant de-mi vine sa te lichidez cu ranga pentru ca mie imi trece repede si tu stai crispat o mie de ani si chiar daca nu o sa citesti niciodata postul asta si chiar daca o sa-l citesti n-o sa intelegi nimic din el si chiar daca o sa faci pe ignorantul vreo 4 zile si dupa aia o sa-ti dai drumul si o ne certam iar peste 10 minute si chiar daca tu nu realizezi ca trebuie sa fiu destul de schizofrenica sa-ti trimit un mesaj de 800 de caractere urmat de altul de 900 in care sa iti explic omeneste ce s-a intamplat pentru ca esti prea orgolios sa stai sa judeci lucrurile si preferi sa le interpretezi tu asa la oha , si chiar daca astazi imi udai tenisii pentru ca iti cumparai un lion pe care pana la urma il mancai tot eu pentru ca mi se facu foame si chiar daca vanzatoarele de la succes nu ma suporta cumparai de la ele si doua pachete de orbit fusei milostiva astazi cu ele si chiar daca ieri era sa lovesc o pensionara pe trecerea de pietoni pentru ca eram suparata si mi-a pus instructorul frana ca altfel o comiteam cu tupeu si chiar daca mi-am pierdut bricheta si nu o mai gasesc pentru ca altfel as devasta vreo 2 tone de sobraine si chiar daca nu ne mai suportam si nu ne mai intelegem si am devenit niste psihopati irascibili …

te iubesc ….

I luv you so fuckin’ deeply , utterly and ardently my suga morron.  

18 comentarii

  1. Fara legatura cu prezentul post si nici cu judetul Jales de care am dat googalind dupa manastirea Glavacioc, am o singura intrebare, pe care sa nu mi-o iei in nume de rau: cati ani ai?
    Decat sa o dam pe depresii, realitate psihedelica si schizofrenie, hai mai bine sa ne prindem amandoi intr-o sarba si sa strigam: „Geaba lele, lele, lelisoara”…

  2. hmm .. lasa mai bine prinde-te tu in hora acolo… eu iti fac galerie 🙂

    am 17 ani ( toamne implinite :)) ) . si inca multi sau putini inainte …

  3. Multe primaveri inainte!

    Ei bine… daca preferi atmosfera bacoviana……

    Offf… ce dor, ce chin, ce jaaalee, pe la poarta dumitaaale…..

  4. mai folcloricule 🙂 iti multumesc pentru ca imi doresti longevitatea … o iau ca pe un compliment :))

    ps. sa stii ca eu nu mi-o doresc .poate candva o sa am timp sa iti si spun de ce.

  5. mai folcloricule , iti multumesc pentru ca imi doresti longevitatea … o iau ca pe un compliment :))

    p.s. : eu nu mi-o doresc. poate intr-o zi o sa iti si spun de ce.

  6. mai folcloricule , iti multumesc pentru ca imi doresti longevitatea…o sa o iau ca pe un compliment :))

    p.s. : eu nu mi-o doresc.poate intr-o zi o sa iti si spun de ce.

  7. u love as u write…..explosive!!! se aseamana mult cu haosurile inexplicabile din relatiile mele ;))

    ps. saraca pensionara..probabil acuma e medicated…all in a days drive

  8. da mai vixxy …uita-te si tu cate necazuri pe noi ..cum sa n-o iei razna de la ele :)) ..
    nu acum serios ..sunt echilibrata in majoritatea timpului si imi iubesc prietenii si familia la maximul momentului… si nu suport sa ma cert cu cineva, mai ales fara un motiv care sa ceara cearta.si ma afecteaza mai mult sau mai putin. indiferent. poate sa fie un amic de gradul 20943728356374. chiar daca la viata mea am trecut , poate , prin chestii mult mai grave si mult mai deosebite decat oamenii de varsta mea, certurile , oricat ar fi de mici, imi strica pe putin 2 zile din viata.

    in fine …
    bine zis [haosurile] „inexplicabile”

    oricum pentru mine majoritatea lucrurilor (inclusiv eu ) nu se pot explica .. e prea abstract tot .. de asta nu am suportat niciodata matematica pentru ca are formule si definitii si iti da impresia ca poti calcula cu exactitate un lucru. si asta nu se intampla niciodata. e o mare minciuna … tot scenariul in care un profesor de matematica te invata ca 1+1=2 e un basm infect. care 1 +1 ? care 2? cand? cum?
    totul e inexplicabil si necalculabil.

    p.s. da pensionara …cred ca e in fibrilatii … imi pare rau ca i-am cauzat traume atat de hardcore…si totusi am fost soft :))

  9. Let me guess…. stai prost la numarat bani…. care bani? cand? cum?
    Numerele naturale sunt la urma urmei niste notiuni. Asa cum „abstract”, „haos” sunt notiuni sau „frumos” si „urat”. Daca intre „frumos” si „urat” este o relatie de antonimie, intre 1 si 2 este o relatie de succesiune. De aceea 1+1=2. Nu este un basm, ci o notiune universal acceptata.
    Daca introduci o lista de elemente (alb, verde, negru, albastru), atunci alb+alb=verde ! 😛
    Treaba asta devine dupa emisfere, ca sa parafrazez pe Moromete. Si anume cerebrale. Unii sunt inclinati spre chestii „abstracte”, altii spre arta.

  10. „Let you guess”… te-ai prins sa stii …. 🙂

    dragul meu Marius virgula

    nu era vorba de asta … dar daca preferi tu sa vezi lucrurile asa e bine …este varianta ta … eu nu am acest blog ca sa va conving pe voi sa ganditi ca mine …dimpotriva …sa vorbim despre ce gandim si sa ne argumentam ideile … fiecare vede lucrurile asa cum considera in functie de experienta de viata, gradul de cultura sau incultura, si multe altele …etc.

    ceva ma face sa cred ca esti mai mare ca mine cu mult:) ….

    in fine .. sa revenim …

    nu imi place notiunea de „stiinta exacta” …nu imi place ca intre toate aceste „stiinte”, si intre toate realitatile astea mai mult sau mai putin artistice/abstracte nu exista o complementaritate… dar problema este ca nici NU TREBUIE SA IMI PLACA mie.

    ai vorbit despre numere ca notiuni. tocmai asta e ideea ….ca una este un lucru concret si alta este o notiune universal acceptata. nu exista lucruri concrete. pentru ca nu exista o realitate. realitatea este o notiune universal acceptata. nici noi nu existam …dar na .. am decis sa ne numim oameni sa avem o viata dupa aia sa disparem si sa se numeasca „moarte” sa locuim intr-un cavou, etc. si tot asa …

    faza cu religia este iarasi cam freaky … adica stai dom’le m-a intrebat pe mine cineva la nastere daca vreau sa fiu crestin-ortodoxa? de ce sa fiu asa doar pentru ca familia mea asa e? si ea de ce sa fie asa doar pentru ca generatiile trecute asa au fost? de ce ia cineva decizii in numele meu … eu as vedea cumva .. botezul pe la 18-19 ani atunci cand esti capabil sa discerni si esti capabil sa stii cam ce vrei de la viata, cand poti sa alegi singur, sa fii responsabil si mandru sau mai putin mandru de alegerile tale. sa realizezi daca tu chiar crezi sau nu in Dumnezeu .. in fine ..asta e alta mancare de peste/porc/strut/gaina/curcan/homar

    stiintele exacte „te invata” lucruri ‘concrete’. nu ma deranjeaza ca exista aceste stiinte-exacte .. pentru ca sunt utile poate si toate treburile astea cu cifre , functii, integrale … dar ma deranjeaza ca sunt considerate „exacte”. pentru ca nu sunt. si nici nu vor fi . si iti dau falsa impresie ca tu ca om poti sa coordonezi si sa cunosti cu exactitate un anumit proces. si nu poti.

    Uite .. asa de ce sa nu consideram si arta concreta ? ce are ea cu mult mai variabil decat stiintele exacte? ba e chiar mai aporape de noi .. mai aproape de „concretul” nostru , al fiecaruia .. pentru ca ne reprezinta .. este facuta din subiectivism.
    subiectivismul este mai concret decat oricare cifra de pe terra asta.

  11. Fata moshului, „Matematica are romantism”, spunea Ioan Gyuri Pascu intr-o reclama. 🙂
    Singurul motiv pentru care postez este ca imi place sa conversez cu persoane inteligente. (Nu te umfla in pene!)
    Ciudat ca aduci vorba despre „faza cu religia”. Motivul pentru care esti botezata de mica este ca parintii si stramosii tai au considerat ca este un lucru necesar pentru a te mantui. Si daca un copil, Doamne fereste, moare, este mai bine sa moara botezat decat nebotezat. Faptul ca esti botezata nu iti aduce nici un prejudiciu mai tarziu. Poti sa te convertesti la orice religie doresti. Te vor primi fie ca esti botezata ortodox, fie ca nu.
    Crezi in Dumnezeu?
    “Adeseori e ca si cum Domnul nu ne aude; dar aceasta e numai pentru ca suntem mandri si cerem ceea ce nu ne este de folos. Chinuitor lucru este a recunoaste mandria in noi insine, dar Domnul lasa pe cel mandru sa se zbata chinuindu-se in neputinta sa pana ce se smereste“. (Sfantul Siluan Athonitul)
    Acest citat mi se aplica mie, dar si multor alte persoane.

    PS: Despre ce pensionara e vorba?

  12. Never mind. Am recitit postul 🙂

  13. Uite … am crezut in Dumnezeu 15 ani …pentru ca am copilarit la tara cu bunica mea …ma duceam la biserica in fiecare duminica sa ma impartasesc . Ma imbracam frumos , imi legam parul in coada si luam flori si lumanari.

    Acum? nu stiu … Dumnezeu este ciudat. Pentru ca e invizibil. Si se presupune ca ne este prieten. Nu? Care prieten ar face o lista cu porunci si cine nu le respecta l-ar trimite in flacarile iadului? Sau daca ne este un asa de bun prieten de ce nu ne ajuta fara sa-l imploram in genunchi sa o faca … de ce ?Un bun prieten isi da seama si singur cand trebuie sa-ti fie alaturi ..sau trebuie doar sa-i povestesti …nu sa-i faci plecaciuni . Nu stiu …. sunt anumite lucruri pe care nu le inteleg la Dumnezeu…ori e el ‘fitos’ ori sunt eu paranoia… si nu .. momentan nu cred in el …cel putin nu in totalitate ..vreau sa-l descopar ..nu vreau sa cred intr-un Dumnezeu doar pentru ca ‘e bine sa crezi’. vreau sa ma conving singura daca exista sau nu Dumnezeu nu sa cred asa de-a oarba. Poate e doar un mit. Poate nu. Poate totusi.

    Motivul pentru care sunt botezata de mica nu mi se pare intemeiat . Un om adera la o religie in necunostinta de cauza. Fara sa ia el aceasta hotarare. O ia cineva in numele lui. Chiar daca sunt libera sa ma duc la orice alta religie dupa aceea …. de ce sa fiu crestin ortodoxa daca nu eu am ales asta? de asta mi se pare putin „fortat” acest proces …. Faptul ca sunt botezata poate nu imi aduce prejudicii ….dar nu mi se pare un lucru sincer …si un lucru corect …
    Asta este un pretext:
    „Si daca un copil, Doamne fereste, moare, este mai bine sa moara botezat decat nebotezat.”

    Mie mi se pare mai sincer si mai cinstit sa moara nebotezat …decat sa moara apartinand unei religii in care nu a crezut niciodata pentru ca nu a avut ocazia. se poate numi acel copil crestin-ortodox? daca el nu a cunoscut in viata lui „metodologia” acestei religii? daca el nici nu a invatat sa pronunte pe silabe dum-ne-zeu…

    Cioran spunea in „Amurgul gandurilor” … ceva de genul ca … societatea a pastrat pentru Dumnezeu doar respectul majusculei. nu stiu ce a pastrat societatea. nici nu cred ca ar trebui sa stiu. poate totusi o sa aflu vreodata ce am pastrat eu din Dumnezeu.

    uneori imi vine sa pun „=” intre religie si filosofie.

  14. „matematica are un romantism”? Matematica poate sa aiba si un pesimism si un optimism si un teribilism ….. poate sa aiba foarte multe „ism”-uri . nu ne intereseaza stare psiho-spirituala a matematicii. faptul ca matematica are un romantism nu inseamna si ca romantismul are o matematica.

    romantismul in matematica este tocmai lipsa concretului.
    pentru ca „romantismul” este subiectiv, oniric, lasa multe viduri in locul lui …. se opune uneori ratiunii , se opune rigurozitatii, se opune controlului, conformismului

    daca matematica, care se bazeaza pe ratiune si pe reguli stricte este romantica …atunci este un nonsens. si dupa cum se afirma si in logica, doua lucruri contrare se anuleaza reciproc.
    intrebarea este …matematica isi anuleaza romantismul? sau romantismul isi anuleaza matematica?

    si alta intrebare este … mai conteaza?

  15. Ai primit cetatenia romana pentru ca parintii tai au fost romani sau te-ai nascut in Romania. Puteai sa nu primesti nici o cetatenie si sa optezi pentru una in cunostinta de cauza mai tarziu.
    Cand esti un bebe, esti vaccinata antitetanic desi ai putea sa nu fii niciodata in pericol de a face tetanos.
    Parinte fiind, iti doresti ce este mai bine pentru copilul tau. Si asta include si botezul. Daca este adevarat, iti face un bine imens. Daca nu, nu iti cauzeaza nimic rau.

    ” Se spune că intelectul e dat omului ca să cunoască adevărul. Intelectul e dat omului, după părerea mea, nu ca să cunoască adevărul, ci să primească adevărul.”
    ” Am avut revelatia că în afară de Dumnezeu nu există adevăr. Mai multe adevăruri, zic eu, raportate la Dumnezeu, este egal cu nici un adevăr. Iar dacă adevărul este unul singur, fiind transcendent în esentă, sediul lui nu e nici în stiintă, nici în filozofie, nici în artă. Si cînd un filozof, un om de stiintă sau un artist sînt religiosi, atunci ei nu se mai disting de o babă murdară pe picioare care se roagă Maicii Domnului.”
    (Petre Tutea)

    Filosofia il cauta pe Dumnezeu. Religia L-a gasit.
    Dumnezeu ne ajuta chiar si fara sa ii cazi in genunchi. Si nu ar trebui sa ii cazi in genunchi doar ca sa ii ceri ceva. Sa ii ceri sa te ajute. De ce sa te ajute pe tine si nu pe un altul? Oricine cunoaste dragostea lui Dumnezeu cade in genunchi din dragoste. (Nu e cazul meu, nu ma intelege gresit – eu nu am ajuns pana acolo, din pacate). Cei care I-au gresit si isi inteleg dimensiunea faptelor isi cer iertare.
    Poti alege sa vezi jumatatea plina sau jumatatea goala a paharului. Poti alege sa vezi un Dumnezeu fioros, care te pedepseste daca gresesti sau un Dumnezeu plin de iubire, care te rasplateste pentru binele facut.
    Dumnezeul Vechiului Testament a dat Legea, iar Hristos a implinit Legea prin iubire.
    Daca te uiti la cele 10 porunci, ai sa vezi ca 6 dintre ele se refera (si) la aproapele tau. Pe astea ar trebui sa le respectam chiar si in absenta lui Dumnezeu.

    „..vreau sa-l descopar ..nu vreau sa cred intr-un Dumnezeu doar pentru ca ‘e bine sa crezi’. vreau sa ma conving singura daca exista sau nu Dumnezeu nu sa cred asa de-a oarba. Poate e doar un mit. Poate nu. Poate totusi.”
    Foarte bine faci. Dar sa nu faci greseala sa il cauti cu ratiunea.
    Referitor la matematica, este total neimportant.
    Iarta-ma daca ti-am gresit.

  16. “Domnul iubeşte pe toţi oamenii, dar încă şi mai mult îl iubeşte pe cel care îl caută.”

    „Pe cei ce Mă caută îi iubesc, zice Domnul, şi cei ce Mă caută vor afla har” [Pr 8, 17]. Iar cu el [cu harul] viaţa e uşoară şi bună, sufletul e vesel şi spune: „Domnul meu, eu sunt robul tău“. – Sf. Cuv. Siluan Athonitul

  17. Marius o sa-ti raspund 🙂 dar zilele astea nu-mi mai permit sa stau prea mult pe blog mai ales ca o s afiu destul de mult plecata …
    e super interesanta ideea ca ” filosofia isi cauta un Dumnezeu. religia l-a gasit”

    hmm …
    to be continued 🙂

  18. Esti foarte haioasa! Am citit cu placere tot ce ai scris.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

