nu „Ploua iar…”, niciodata nu ploua la fel

ploaia1.jpg

Ploua iar …vai ce plictiseala …vai ce durere ..cata suferinta ..cate depresii lacrimogene .. auu doamne ploua cum se poate una ca asta ..tocmai acum? acum?!?! nu se putea maine… poimaine? in secolul urmator? urasc ploaia . e scarboasa. imi strica bunatate de pantofi replay luati cu exact 5 999 999 din colectia iarna-toamna plaza jollie ville chestii ce stiti voi. vaiii … auu iar ma sare orgia minimalista din club ..offf si tocmai acum venea vania. la dracu. la super dracu. la mortii mamelor lui dracu.la mamele mortilor tatilor di matusilor lui dracu. 

ploaia este o fenomenologie.in fiecare zi are un alt ADN.  

ploaia este topos cronos ethos si logos.

nu …nu e o descriere academica. nu va panicati. REMOVE all your panick attacks NOW. nu vreau sa ma dau desteapta.nu sunt. dar in ploaie poti sa locuiesti, sa cresti. in ea te descoperi. sa fii adolescent. sau sa nu fii nimic. sa te nirvanizezi. sa te pierzi. si apoi sa te recapeti lent. sau sa ramai acolo..

nu ploua niciodata la fel.

stropii sunt mereu diferiti. mereu altii.unii au si nume. ieri l-am cunoscut pe billy. e de gasca. e tare tipu’. mi-a picat pe mana langa o alunita. a mai stat 2 minute si dupa aia mi-a dat jet. cred ca avea niste scheme manevre in schedule-ul lui zilnic. au venit altii. n-am mai avut rabdare sa-i cunosc. ma invadasera.

[cred ca sunt paranoia.de fapt, sunt. ]

ploaia transmite stari diferite. daca ar fi mereu la fel ar transmite stari identice. am deveni niste unelte cu sentimente sedentare.

ultima ploaie m-a facut fericita. era atat de frumoasa. am atins-o cu un ochi.

la penultima ploaia am plans. mult.o femeie indragostita lasa mereu dare. ea nu crede in dumnezeu. crede in ce simte.

cand ploua ma nasc.

ploaia e o placenta goala. in ea ma simt confortabil. in ea, scap de multele claustrofobii

15 comentarii

  1. […] si da.. in ce priveste royal crowned heads […]

  2. Nu cred ca esti paranoica esti doar prea pesimista 🙂

  3. Sper sa ploua peste tine ploia seninatati…

  4. emanuel ….nu sunt o pesimista .sunt un paradox.

  5. Paradox sunt sigur 🙂

  6. eu dp parerea mea…cred ca esti un pic deplasata cu capul….daca nu ar fi ploaie ce ar mai manca omenirea fetitza draga???? :-j

  7. deci tot ce ai scris mi se pare de o imaginatie iesita din comun…dincolo de cuvinte…este asa cum intelegi tu ploaia..ceea ce mi se pare absolut corect,adevarat…frumos si misterios.Imi place!:)

  8. nustiu c sa zic despre ploaie…

  9. cateodata e buna, cateodata nu dar de cele mai multe ori ploua in momentele importante si…..plitiseala!

  10. nush ce sa zc dsp ploaie…..dar in cele mai multe momente o urasc:(……dar imi place foarte mult ce ai scris acolo:X:X:X

  11. wowwww chiar mi-a placut ce ai scris
    foarte frumoss:X:X:X
    si mie imi place sa stau si sa privesc cum ploua :X:X

  12. ploua………ploua si iar ploua,babele sa oua:))

  13. vreau sa nu mai ploua aici in racovita:D:D

  14. ploaie e mai mult decat apa…este ca o atingere care iti incalzeste inima …este ca o lacrima ce iti curge pe fatza…este ca gandul ce iti zboara departe….este ca si clipa in care iesi in ploaie….

  15. :))nush de unde mi’a venit….


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

