methylenedioxymethamphetamine

col-pills.jpg

ma deosebesc fundamental de timp

am buzele reci

___________________________________

între mine şi cer nu există aripi

___________________________________ 

câte ceasuri

poate să îmbrăţişeze sângele meu

???????????????????????????????

un timp doi două

___________________________________

overdosed…

bloody bitter pills

___________________________________

mult vid vag -viaţa mea e vie

ca un onanism

işi sărută ultima cruce şi scuipă

cât rahat să mai inghită  

___________________________________

îmi place să alerg

abandonul e o degradare afectivă.

___________________________________

mă repet

timpu-mi sunt eu.

3 comentarii

  1. subscriu:

    Imaginile sunt ca visele dar rezist
    Un glas ma loveste si alte 3 motive ma omoara
    _____________________________________
    Ma simt atat de moale
    Si tot mai pot sa ma abtin
    _____________________________________
    Pot sa imi urmez o calauza
    Dar nu am cum sa fug de ea
    _____________________________________
    Pamantul lasa urme
    Iar pasii sunt ca fulgii pe un vant
    _____________________________________
    Sufletul ma poarta, trupul ma ingroapa
    Evit sa deschid ochii, pentru ca stiu
    Recunosc sfarsitul dar nu accept si inceputul
    _____________________________________
    Secundele pentru un zeu sunt ca orele pentru muritorul de mine

    _____________________________________

    Ma trezesc si tremur
    dar nu vad nici o scapare si repet

    Timpul ma lasa sa castig pentru ca

    „timpu-mi sunt eu.”

  2. tu ar trebui sa folosesti „timpumi sunt eu ” scris asa . revoltatule .

    on the other side, nici nu ai idee cat de mult te iubesc pentru commentul asta 🙂

  3. excelent text. daca e al tau, felicitari!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

