Bucureştiul funerar….

kilometri.gropi.autostradă.

Până acum nu cunoscusem decât Bucureştiul-Plaza, Bucureştiul-Motoare, Bucureştiul-IDM ..şi alte multe Bucureştiuri…

Bucureştiul funerar este acelaşi şi totuşi altfel .Mult altfel. …. şi mult acelaşi …

Un Bucureşti indiferent. cu morţi…şi vii… cu patriarhi, pensionari si embrioni exaltati.

Un Bucureşti în care te pierzi în praf, gropi, străzi strâmbe şi oameni reci.Un Bucureşti negramatical, mecanic, preistoric. Vechi ..foarte vechi .O atlantidă demografică.  

Am fost la înmormântarea lu’ tanti Mioara.

Un moment trist si uşor de uitat.

 Pentru că în Bucureşti oamenii mor des.La capelă se fac glume şi sicriele se ingroapă copios. Totul …cu banii jos . Sicriu, restaurant, gropari .. milioane zeci cinci …

Eu o insensibilă.Ca o cafea crudă. Eu cu gustul meu de atom fericit.

Bucureştiul e mai insensibil ca mine …

Asta mă linişteşte…e ca un sarut pe frunte care mă face mai calda. Şi mă ambiţionează.o mare agitaţie încinsă.

Intr-un cuptor cu flacari, lacrimile mele inexistente continuă sa inexiste.

O capelă cu 5 morti. In rest oameni … oameni care dupa slujbă pleacă ..stau la semafoare, urcă scari, işi cumpară apă plată de la angst, fac pipi, după care îşi văd de vieţile lor mici şi aglomerate.

Un bucureştean e mereu ocupat ..chiar şi când nu e.

pentru că face parte dintr-un Bucureşti plin. plin cu România.

4 comentarii

  1. Uiti de bucurestiul banos.

  2. nu uit de el.

    probabil inca nu l-am cunoscut.

    lasa ca imi povestesti tu de el . bagam asa un share mic :)) de cunostinte

  3. iti impartasesc durerea ! B e inexplicabil de ciudat si de trist ! mai bine sighisoara brasov iasi sau de ce nu sibiu 🙂

  4. shtank ya vixxy pt pain-sharing :))

    din pacate … nu este nici macar trist. e indiferent. nu transmite nimic. nu provoaca stari .

    imunitate…

    inexplicabil.well-said.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

