august is my very middle name

 ma intreb daca pot sa adorm intr-un anotimp mort Daca pot sa mai merg … Daca pot sa mai rad, sa imi misc ochii Sa stau pe o masa pe covor sa Iti leg sireturile cu visele mele Vara asta e de rahat La fel ca toate covoarele pe care imi Intind venele cand ma simt moale Pe perna am uitat un membru O sa il culeg toamna Cand toate cosmarurile naparlesc Astazi am baut o cafea De obicei nu beau Astazi am baut o cafea Limba mea e arsa e maro si plina de cafea Moare in fiecare zi cate putin De multe ori mai intens ca un patriarh  Nu mai are loc in mine Trebuie sa o leg cu ceva Cu o dimineata cu doua E agitata ca un winamp virusat Sta Nu pot sa o provoc la monologuri Cand are visele ei proprii ma refuza politicos Ne gustam ca un limax Aratam diferit pe dinauntru Avem diferite condimente Nu am incercat niciodata busuioc vara Poate pentru ca e prea involuntar Iar eu sunt neutra.

2 comentarii

  1. Cam acelasi sentiment ma incearca si pe mine legat de vara asta. Du-te undeva departe, poate te incarci cu energie 😉

  2. i would if i could


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

