Îmi detest România !!!!

de patru ori

12 comentarii

  1. De ce?

  2. de tot

  3. nu esti singura .

  4. Atata timp cat tu nu ai facut nimic in sensul asta, a spune „Imi detest tara” e ca si cum ai zice „Nu-mi place ciocolata”. Ar trebui sa afli ca Romania e peste vreo 100 si ceva de tari, nu-i lucru de ignorat si fata de altii traim chiar bine.
    Nu spun ca mie mi-ar placea ca traiesc aici mereu, nu spun ca nu-mi doresc sa plec, sa locuiesc intr-o alta tara, dar Romania nu-i de detestat, mai ales cand aceste vorbe vin din partea unor persoane care au nevoie de a-si simti superioritatea si nobletea (a se interpreta drept „fite si vedetisme”).
    „Orice padure are si uscaciuni”, poate ca in Romania este inca toamna si de-aia vedem numai vreascuri, dar avem destul timp sa progresam, avem potential.
    Iar motivele care banuiesc eu ca ti-au trezit aceste nepatriotice si josnice sentimentele (ma refer la manelisti, tigani, mizerie, „copii cool si emo”) sunt superficiale (in toate tarile dai de asemenea exemplare) si destul de puerile.

  5. Am facut atat cat am putut, si o sa fac in continuare. De asta imi permit sa fiu dezamagita si scarbita de lucrurile care sa intampla in Romania.
    NMAK referitor la motive, esti pe aratura . Sincer, mi-as iubi enorm de mult tara daca singurele ei ” probleme” ar fi manelistii, tiganii, mizeria si copiii emo-cool.
    E prea personal postul asta ca sa-l umplu de explicatii.

  6. Ok, am dat-o in bara facand presupunerea aia cu manelistii si celelalte fenomene. Daca ar fi sa deschid un manual de geografie dintr-a opta, as observa ca din punct de vedere al reliefului avem de toate (chiar si iesire la mare), lucru ce ne favorizeaza enorm de mult. Am putea avea un turism infloritor, datorita peisajelor minunate, datorita rezervatiilor naturale, a formelor de relief diversificate (in curand se pare ca vom avea si desert in sudul tarii, desi nu prea cred in aceasta teorie) etc.
    Eu consider ca „Romania poate intra in randul comunitatilor infloritoare prin conducerea unui om intelept” (asta mi-o amintesc din „Popa Tanda”, e cam acelasi lucru). Deocamdata noi l-am ales pe Basescu, ce si-a cam dat arama pe fata (pacat ca multi ignora acest aspect, dar avem alti politicieni mult mai competenti decat el).
    Putem excela la mai multe capitole:
    -toti suntem constienti ca invatamantul romanesc e superior multor tari. Da, nu prea se invata practic, ci teoretic, dar chiar si asa, stam bine aici. Stiu un caz al unei prietene care in Romania avea note de 6-7, iar in Germania numai 10, e destul de elocvent in acest sens.
    -sportul e si asta ok. Sa trecem peste cazul celor 3 pugilisti prinsi la furat (hai, ca a fst culmea, intai sa-mi aduca dovezile ca sa cred asta). Bute tocmai a devennit campion mondial. Fotbalul a inceput sa progreseze, ne-am calificat la europene, nu-i asa? Mutu e „pe val” in campionatul italian, poate cel mai puternic campionat din lume (sa ignoram si aici faptul ca niste ignoranti -scuzati repetitia-, niste xenofobi, niste teribilisti ii spun”tigan imputit”… pana si respectatul presedinte al tari i-a atribuit unei ziariste exact aceleasi cuvinte si nu prea s-a facut nimic in sensul asta).
    -Daca tigani sunt problema, avem si tigani destepti. Unul chiar ne-a reprezentat la Eurovision (ba chiar cred ca doi) si s-a descurcat onorabil. Sunt multi prin televiziune, oameni destul de inteligenti si talentati, mi se par ok. Da, ce-i drept, majoritari sunt cei care traiesc in turma, dar si aceia pot fi adaptati. Inca nu am aflat noi secretul.
    Ceea ce mi se pare idiotenie si prostie este faptul ca in Bucuresti s-a pus ditamai bradul (de 70 de metri inaltime), ca sa avem cel mai mare brad din Europa. Asta e… tot cei de la conducere sunt de vina.
    Eu sper ca generatia tanara o sa ne salveze, reusind sa faca Romania sa scoata capul fara timiditate si ezitari. Pana la urma si celelalte tari au puncte slabe. Norocul lor e ca stiu sa le ascunda.
    Nu stiu la ce te referi cand spui „personal”, nu iti pot cere detalii in legatura cu acest subiect.

  7. Romania este mai bogata decat peste 5 miliarde din 6 cat are lumea asta si mai saraca ca un miliard. Am avut mare noroc ca ne-am nascut aici. Ganditi-va ca aveam sanse mult mai mari sa ne nastem in saracie lucie in acel 5/6 prin asia, africa, america de sud, europa mai estica si sa traim chiar in saracie lucie prin unele zone. Aveam cam 50% sanse sa traim in tari cu saracie lucie. (ma refer la tari cu salarii de 5$ luna)

  8. In privinta invatamntului avem o siguranta falsa. Superioritatea invatamantului… e unul dintre putinele lucruri cu care ‘ne putem mandri’. Insa realitatea este ca nu putem concura cu tarile civilizate. Daca in Germania , materia decurge mai lent in liceu, la facutlate se face diferenta, pe langa asta, au metode eficiente de a’si motiva elevii sa invete. In state, nu prea exista institutiile scolare din filme, cu negri care isi fac de cap. In state, daca ai calcat stramb de doua ori, primesti un ultimatum: te duci intr-un centru de detentie in mijlocul desertului, unde iti bagi picioarele in viata dintr-o incapere de 2 pe 2, sau te implici in activitati extra-scolare. In felul asta nu mai ai timp sa te ocupi altceva.
    Se facuse cu ceva timp urma o statisca conform careia Romania investeste 7% din PIB in invatamant, iar statele unite 15% sau ceva de genu asta. Se sugera ca Romania nu este atat de departe. Daca ne folosim putin imaginatia, vedem PIB-ul romaniei ca un miez de nuca si PIB-ul statelor ca un pepene 🙂
    Cei mai destepti la capitolul invatamant au fost Norvegienii. Prin anii ’50 si-au dat seama ca o sa dispara ca popor. Principala lor ocupatie era pescuitul nu aveau un venit consistent. S-au decis sa investeasca in jur de 80% din PIB in invatamant, si ma refer la toate punctele de vedere, privind psihologia elevului, nevoi, motivatie etc. Cel mai evident rezultat este firma Nokia. Recent au cumparat si firma Volvo (original suedeza, este cunoscuta pentru cele mai longevive masini).
    Ceva similar se intampla si in tarile dezvoltate (Coreea de Sud, alta tara care s-a desteptat in privitna invatamantului). Superioritatea invatamantului romanesc e scoasa din context. In maxim 50 de ani, ROmania va deveni o tara bananiera 🙂

  9. e evident de ce e supi. Ta-su a fost condamnat la 3 ani inchisoare cu executare. adio bani si toate cele. cum sa nu fi supi!

  10. dragul meu „muiepsd” … cu siguranta sunt foarte supy cu i grec pentru ca nu mai am cum sa imi cumpar o pereche de jimmy choo luna asta haha

    cat despre tatal meu, esti nitel mai dezinformat .. a fost condamnat la 3 ani si 6 luni..ai omis lunile… ai fost destul de neatent,se poate? ceea ce mai confirm este ca am incredere deplina in tatal meu si cateva comenzi politice in justitie ma lasa absolut rece; dincolo de o vaga scarba fata de oamenii din acest rustic sistem politic, si dincolo de faptul ca o parte din justitia din romania este de un discret sau chiar pronuntat/accentuat/vadit/inefabil rahat, viata le echilibreaza pe toate in felul ei si dreptate exista chiar daca nu este facuta mereu de cine pretinde ca o face.

    eu nu sunt nici suparata, nici emo , nici deprimata, iritata, recalcitranta, eu imi vad de treaba si de scris si imi iubesc tatal atat.

    P.S. cat despre redactarea unui mesaj se scrie ” cum sa nu fii supi” ..asta asa ca o paranteza si pentru redactarile tale ulterioare .

    In deznodamant, toate cele bune tie si tatalui tau necondamnat si multa voie buna acolo la voi!

  11. dragul meu „muiepsd” … cu siguranta sunt foarte supy cu i grec pentru ca nu mai am cum sa imi cumpar o pereche de jimmy choo luna asta haha

    cat despre tatal meu, esti nitel mai dezinformat .. a fost condamnat la 3 ani si 6 luni..ai omis lunile… ai fost destul de neatent,se poate? ceea ce mai confirm este ca am incredere deplina in tatal meu si cateva comenzi politice in justitie ma lasa absolut rece; dincolo de o vaga scarba fata de oamenii din acest rustic sistem politic, si dincolo de faptul ca o parte din justitia din romania este de un discret sau chiar pronuntat/accentuat/vadit/inefabil rahat, viata le echilibreaza pe toate in felul ei si dreptate exista chiar daca nu este facuta mereu de cine pretinde ca o face.

    eu nu sunt nici suparata, nici emo , nici deprimata, iritata, recalcitranta, eu imi vad de treaba si de scris si imi iubesc tatal atat.

    P.S. cat despre redactarea unui mesaj se scrie ” cum sa nu fii supi” ..asta asa ca o paranteza si pentru redactarile tale ulterioare .

    In deznodamant, toate cele bune tie si tatalui tau necondamnat si multa voie buna acolo la voi!

  12. … as zice ceva, dar cred ca nu mai spun. E mai bine sa raman doar cu ganditul la partea asta. Atata timp cat nu ai idee ce anume urasti, iti pot spune una si clar: e urasti pe sine, cu natie cu tot. Si nu ma contrazice ca nu ai cu cine 😉 M*** Basescu


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

