[I don’t live on wordpress. And I’m not just some pixels on a screen.I’m more than you can imagine. I am special …I am powerful …unstoppable…sometimes I’m miserable..I’m a million contradictions…sometimes I make no sense…sometimes I’m perfect…sometimes I’m a mess… sometimes I’m not sure who I am …]

col-lant.jpg

engleza mea tace cu o sonoritate viscerală.  

inseparabilul ma uneste cu lumea. o nirvanizare a cuvintelor face mai mult decat problemele mele  zilnice inchise intr-un peron. intr-un sentiment nu incap reforme. incap doar tussine, codeine si romparkin. fake-urile au devenit atat de autentice incat ma deviaza patologic. 

dragul meu „tu-stai-toata-ziua-sa-faci-la-blog?” nu traiesc pe wordpress, nu beau chivas pe wordpress si nici nu sunt irascibila prea des.

Viata ca atare nu se petrece intr-un blog.in mai multe unite organic. imposibilitatea de a descrie totul e un neant cu incendii. 

a fi irefutabil inseamna uneori a fi eu.  de cele mai multe ori insa nu inseamna nimic.

daca iti concentrezi ph-ul din cortexrealizezi ca  e imposibil de construit o sinusoida a vietii mele. pentru ca in general, realitatea e greu perceptibila. si nimicurile sunt imposibil de perceput. aici nu suntem intr-o reclama la adidas. aici, impossible is SOMEthing.

nu completez un „about me” pentru ca de curand mi-am pus extensii clipelor si de curand prepozitiile sunt atat de rutiniere incat nu mai exist individual.  completez un bildungsroman inepuizabil. in el, cum spunea Fontenelle, „je ne me sens autre chose qu’une difficulte d’etre”.

Marea Britanie e profesia mea .

un faliment al viscerelor.

deşi,

gustul meu nu se pierde între o epidermă şi 5 consoane.

2 comentarii

  1. superba poza si se potriveste acestui articol .

  2. imi plac comentariile tale….you’re real smart….din greseala am intrat pe site…si e chiar interesant….


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

