blogstoned

col-doll.jpg

Jean Cocteau a prezis avangarda.

încă nu mă născusem.

posturile mele erau alăptate cu farfurii.

nu ştiu dacă voi prezice vreodata ceva.Jean nu are incredere in mine.

o sa-mi mixez viitorul la unul dintre playerele lui.

chiar şi aşa … un remix al cărnii ar suna mut.

________________________________________

sunt în vacanţă. nedormită de 4 nopţi. ba nu ..de 3…

stările mele diurne se descriu simplu: 

nu am chef azi.

nu am chef maine.

nu.

nopţile sunt pradoxale. işi lichidează nihilismul.

am inceput sa citesc puţin din Milan Kundera. „Nemurirea”. imi place Chipul lui Agnes.simt uneori că e la fel de bătrân ca al meu.

nu stiu dacă Milan s-a gandit ca scriind despre gesturi, ma face sa ma gandesc la rosul unghiilor. caninii mei meditează mereu. sunt uneori suficient de poeţi.imi place sa ii adulmec cu degetele  pline de timp. intr-o lume a mea totul e al meu.inclusiv celelalte lumi.

vreau sa mixez.sa mixez Sunrise Avenue. sa imi mixez pielea. sa ascult un colaj de sunete cu mine inainte sa imi ascund narcisismul intr-un cavou.  

un live mix al pierce-urilor mele lirice nu stiu daca ar fi gospel sau alternative.

indiferent porativul  meu nu are niciodata linii. e mat si rotund.

lacrimile nu curg niciodata in pozitie sferica.

cuvantul niciodata inseamna de multe ori mereu.

and even so … big blogs don’t cry

______________________________________________________

________________________

                                                        ________________________________

tema de meditatie: „cate de mare poate fi un blog mic?” :))

2 comentarii

  1. incerc sa dorm.am pierdut sirul zilelor ce se scurg una intr-alta intr-un vertij ametitor de chipuri si actiuni lipsite de coeziune.vertij optic disproportionat..stagnez in lichefieri plate,facand slalom printre vesnicele cheaguri de sange ce ma privesc nedumerite.da,e doar o gloomy sunday.
    mi-ai atras atentia,mi-ai sarit in ochi.ochii mei care pulseaza cercetand fiecare cuvant,intelegandu-l,aprofundandu-l,stergandu-l,reinventandu-l.intorc mereu cuvintele pe toate partile incercand sa inteleg mecanismele ce provoaca bulversari.am un procent de reusita destul de scazut.ar trebui sa insemne ceva?:))
    si da,lacrimile nu curg niciodata in pozitie sferica dar un remix al carnii ar suna cosmic,in reverbatii subatomice si-n fluxuri sangvine onctuoase si prodigioase.imi plac caninii tai.par interesanti.mi-ar placea sa-i cunosc 🙂

  2. si lor le placi. pari interesant.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

