stiti poezia/prozaismul/epico-liricitatea/prozozia :”oamenii ma urasc ca nu sunt ca ei , eu ii iubesc ca nu sunt ca mine…love me/hate me but just take me as I am muhahaha” … ehh … daca nu o stiti BEAR it in your mind fuckerz

col-umbrella1.jpg

 „you-YOU absolutely and utterly, most ardently HATE  me-ME?”

                      …:::[CUCUMBERLAND]:::…

m-am nascut in octombrie cu milenii in urma.

numarul meu de telefon incepe cu 1.

stau inchisa intre o paranteza si timp.

mrec fenta.

asta e hip roll-ul meu cotidian.

daca ma urasti priveste-ti creierul in oglinda.

aici lumea ma uraste. oasele mele au clocit ca o apa de la atat miserupism sacadat. sunt moi si sepia.cat pe-aci sa devin lirica.bahhh ia gureah.daca am Vansuri si Nff sunt direct balaceancista. vai de cortexu’ vostru mov deschis cu picatele. care e pluralul de la vid? voi sunteti. huo :)) viyi vide .. praf tandari. exorcizatilor!

I don’t suffer from insanity…I enjoy every minute of it…

reqviem for a hate.

am desenat un wallpaper pentru my beloved concetăţeniăns . minimized „sună” cam aşa: „_|_”

in traducere cine nu ma inghite poate sa ma suga

11 comentarii

  1. Why the hating for the concetăţeniăns?

  2. 🙂 eee over oare „why?” …

    am observat ca vara se catralionizează procentul de ţărănism pă centru si am fatidica ocazie să aud cum comentează toţi ţiganii şuviţaţi cu ochelari semislim puşi gangzta pă ceafa ..wow .. si care nu au facut mai mult de 2 clase…
    wow again

    şi nu vor să inţeleagă că nu am timp de autografe ..tot insistă ..off :))
    kiddin’

    oricum ma deranjează că traiesc intr-un oras mai primitiv decat primitivismu’ primitivistic al primitivitorilor …
    nu urasc pe nimeni . fiecare isi alege cum sa se comporte, cum sa reactioneze in anumite circumstante. nu sunt Dumnezeu, nici procuror, nici judecator. doar ca vad lucrurile intr-un anume fel si sunt satula de fake-uri.
    doar ca sper pentru binele lor sa se schimbe si sa lase impresiile hardcore somewhere else.
    boraci manelari.”paradis” direct.

    ps: ca sa nu mai zic ca la concerte e direct JUNGLA!

  3. majoritatea oamenilor nu ma suporta (adica TOTI) fara sa ma cunoasca macar … vorbesc despre mine ca si cand m-ar cunoaste de o viata (de rau evident) ..si nici macar nu stiu sa ma arate pe strada.

    oamenii de aici se imbraca intr-un tricou simplu cu blugi simpli si cand vad freze sau chestii mai freaky devin apocaliptici isi fac cruci.

    oameni care cand citesc impact in gorj i-ar pupa metatarsienele lu’ ciuncanu’ la cat de „omniscientizant” descrie realitatea. manipulati de societate, de presa, de centru, de tigari, de manele …si ca si cand toate astea ar avea un lowered meaning, de ei insisi, de atitudinea lor super macho NOT .

    postul l-am scris.nu pentru ei.pentru mine.
    oricum nu sunt atat de importanti pentru mine si oricum nu o sa reusesc sa-i schimb cu un wordpress stage.
    [poate cu doua:p]
    tot ce ma intereseaza sunt lucrurile cu adevarat importante pentru mine.
    si ei nu intra si nici nu au fost vreodata in aceasta categorie.
    unfortunately

  4. De ce crezi ca sunt ofensiv ?!

  5. nu cred 🙂 am glumit … ca asa scrisesei tu in comment „nu vreau sa par ofensiv” ..si am preluat de acolo :))

  6. Ai perfecta dreptate… bine zis. Probabil si tu, ca si mine, te numeri printre cei care numara zilele pana pleaca la facultate ca sa scape de „paradisul” numit Tg-Jiu…

  7. Mi-aş dori ca noi, aştia care gândim altfel, să încercăm să schimbăm ceva. Ce ziceţi ?:)

  8. @over le numar ce-i drept … dar nu vreau sa scap de tg-jiu 🙂 si nici el n-o sa scape de mine prea curand chiar daca 3-4 ani I’ll be studying intr-un bucuresti mioritic … si o sa stau si la after-hours :))) tot acolo probabil

    @mada hai sa schimbam ! 🙂 ce ne opreste …
    vara asta oricum n-am mare lucru de facut ..punem de un changing mic 😛

  9. Ciudata senzatia pe care o da blogul tau… esti un fel de zulu girl ce se rupe dintr-un „tablou rusesc”.
    🙂
    After-Hours unde ?
    😛

  10. zulu girl dintr-un „tablou rusesc” 🙂
    nu stiu de ce inceputul de comment imi aduce aminte de ciocolata (poiana senzatii) …”ciudata senzatia pe care o da…”

    si tu esti un mic zuzu rupt dintr-un tablou pakistanez :))

    btw imi place de voi vocistilor…. si imi place ca te bucuri de insanity 🙂

    facem un circoloco ad-hoc:)

  11. Deci….you rull :)) chiar imi place…tot
    am dat d pagina asta cautand ceva despre cambridge si (alt)ceva m-a facut sa rasfoiesc si prin arhiva…sarcasm dulce…
    keep it real!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

