goeth

col-golden-age.jpg

If I lay here
If I just lay here
Would you lay with me and just forget the world?

visele mele au celulita.

stiu am incurcat metrourile la Unirii. si am avut fight-uri cu scorseze security.le-am incurcat si la Eroilor.si nu stiam ca Armata Poporului echivaleaza cu Lujerului.

asta nu ma impiedica sa ajung unde visez cu doua picioare stangi.

uneori imi doresc ca oamenii sa aiba doua guri. cu una sa fie asa cum sunt acum.prosti si confuzi. si cu cealalta sa isi exprime gandurile.sa rada de ei, de antinomii si de „<>”-uri.nu imi plac oamenii falsi. ma uit la ei ca la un spectacol. unoeri ma gandesc sa-i aplaud .sunt talentati.

vreau sa nu ma corecteze nimeni cand il pronunt pe Goethe .. goeth in loc de gheote. gheote suna a bocanc destramat.  

visele mele mor cu sau fara Milan Kundera.chipul lor e mereu neindividual.tocmai de asta nu pare atat de dureros cand le pierdem.

trebuie mereu sa dau spaga unei asistente prefacute sa-mi panseze visele cu perfuzii.
 
 

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

