cAmBrIdGe

nu am mai scris pentru ca am avut cae-ul.

la marriott.

am traversat parcul izvor cu sireturile desfacute.erau caini.

a slightly sceptical view.

reading.writing.listening.use.are assessed jointly.

obositor.7h. invigilatori psihopati care dadeau 12386245632 ture de sala.

borsec.grad ballroom. intrinsically enriching.

copii cu einsepmii de rude pe hol.

a widening diversity.

eu singura [mutual exclusiveness]  langa un covor verde.

everlasting devotion.

cred ca il pic.

willingness.

a fost greu.

toughness.

la listening nu s-a auzit deloc speaker5.

brusqueness.

 eram in „extaz”.

self-limiting goals.

 si mi-a fost prea cald si prea lene sa ma concentrez.

self-defeating.

ce romantic.

in-depth understanding.

ziua mea s-a incheiat cu un „a-ten-tie se in-chid u-si-le”. mainile mele s-au inchis in ele.eu insami sunt sigilata intr-un anotimp ermetic.

thought-provoking.

as incercui toate grilele unui peron daca as intelege ca inima mea nu incape intr-un singur metrou.

feasability.

emptiness.

3 comentarii

  1. So, so, so, so?? Uatd iu du? Ca parca prin august apareau si rezultatele. :-??

  2. am luat C .
    🙂

    e putin totusi…si totusi ma bucur ca l-am luat.
    m-am pregatit vreo 2 saptamani pentru el.
    poate nu a fost suficient.
    ma asteptam sa iau mai mult la writing but .. :-??

  3. Congratz! Las’ ca-i bine! And, btw, in general ori iei cel mai putin la ce te-ai pregatit cel mai mult, ori iei cel mai mult la ce te-ai pregatit mai putin. Eu la writing am luat cel mai mult si eu nu prea sufar compunerile :)). Listeningu’ a fost nasol si la noi…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

