diplomă de excelenţă

col-boala.jpg

Se acorda Ioanei de la Colegiul National „Tudor Vladimirescu”, in semn de aleasa pretuire pentru rezultatele deosebite obtinute la olimpiadele scolare in anul 2007.

ooo da .. that’ s me 🙂

mi-au dat diploma , o cutie de „Capriciile tale” :)) si 200 RON [:x:x] pentru ca sunt copil 🙂 si pentru ca am obtinut mentiune la nationala. si pentru ca am cearcane. si pentru ca nu stiu sa coincid mai mult cu mine insami.

si pentru ca PUNCT.

Mi-au luat/Imi luara   iar interviuuuuu … si iar uitai sa spun 09126487512364812736585132158237 de lucruri … as fi vrut sa mai „expresis verbis”-izez:)) ca daca Russo propunea o intoarcere la natura, noi trebuie sa ne intoarcem la literatura, la torentul expresiilor.sa o crestem in bratele noastre pline de placente.Literatura este si ea un copil.Specificitatea e partea noastra de cer. Putem fi specifici  doar prin noi insine.Olimpiada e un imn specific literaturii. Nu conteaza la ce instrument este cantat atat timp cat se aude suficient de clar si suficient de „intotdeauna”. Literatura este eternitate…poate de asta ar trebui sa masuram cat de „intotdeauna” rostim silabele, cat de „mereu” ii simtim specificitatea si cat de „tot timpul” o tatuam tribal  in coltul inimii noastre. Si daca Russo propunea o intoarcere la natura noi trebuie sa ne intoarcem la noi insine. Si literatura se va intoarce la noi.

Punct.

HMM .. tot ce spusei este ca [Cum ti se pare aceasta manifestare a consiliului local?]

 „Este o initiativa admirabila aceasta recompensare a elevilor de ziua copilului.Sper sa se mentina  traditia si sa ne intalnim in acest cadru festiv si anul viitor.Eu sunt olimpica la limba si literatura romana si nu am ajuns aici pentru a primi bani , ci din pasiune… insa este o motivare intensa , si o recompensa pentru eforturile si sacrificiile noastre.”

Oribil!!! Fusei trista   :)) just turn OFF ur TV’s

Recomandare exclamativista:BaL daca citesti cumva .. considera ca acela este un Oribil cu „!!” nu cu  „!!!” .. si daca nu citesti considera ca e cu un singur „!” …daca citesti mai tarziu … take it as an „!!!!” si daca n-ai chef sa citesti considera-l cu unsepmiidemilioade de „!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”  ..ohh I have to adapt the whole thing for ya :))

3 comentarii

  1. Lasa-le in durerea lor de olimpiade. Daca este vorba de literatura, scrie..scrie cat mai mult si mergi la toate concursurile din tara (nu te costa nimic). Asa faceam eu prin liceu si cate 3-4 milioane…selling the art 😛

    Sincer, olimpiadele nu te vor ajuta la nimic…la absolut nimic. (Stiu ca sunt rau, dar am trecut prin asta, am fost la zeci de olimpiade de la vreo 3 materii)

  2. BaL a citit dupa muult timp.Adica azi, pe 10. Am sa vad un Oribil cu PUNCT. 🙂
    Oribilitatea e o stare care trece. Chiar si oribilitatea proprilor fapte, ganduri. fusei trista, right? Hai, just turn OFF my TV. I have just one, white-black white 233 Sport, somewhere in my desk. BaL te pupa!! Cu numar adaptabil de ‘!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!’

  3. @ krossy–> nu ma lasa ele 🙂 kiddin’ …sa stii sa nu ma duc sa olimpiada sa castig bani sau pentru ca „ma ajuta”, desi nu pot sa zic ca sunt indurerata cand se intampla asta :)) dar ma duc pentru ca imi place TOT, pentru ca e super distractie, capeti si cateva great memories plus faptu’ ca ajungi sa interactionezi cu foarte multi „sifilitici” carora le place sa scrie(unii de la care chiar ai ce invata :X:X ) 🙂 briefly, e frumos 🙂 si interesant si IMI PLACE ..u got the pointy right? :)))

    @BaL–>off adaptabilule BaL …”am reusit” si eu sa ma adaptez(ca sa vezi si sa nu crezi)) la acest bucuresti plin de gay duminica la 17 :X:Xuu ce romantic :)) „am avut speaking” si „am repetat DEVELOPEMENT”de unspemiidemilioane de ori incat englezoaica aia ma innebunea/respectiv „m-a innebunit” cu incisivii ei gen Colgate expusi pana in maduva oaselor respectiv a maxilarelor ei britishiste … Jesus si „am mers” (acum o ora) vreo 8 statii de metrou pe jos :)) din romana pana la marriott :))
    Propun un toast pentru perfectul simplu :)) astfel incat o sa traduc: „BaL citi dupa mult timp …[…]turn off-nu-i gasesc echivalent oltenesc ohh shit happens :)) ”
    SI sirefutabila il pupa pe bal cu un numar fix-unspemiidemilioane- de punctepuncte(2 la numar)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

