devil lake

col-screamy.jpg

nu exista reclame la ulei fara Bjork. parca asa apa si visele mele sunt mai crocante.

devil lake este un stylah „paremiologistic”.o injuratura cu draci a hidrosferei. cand am parul gras si fixativul mort clinic il invoc. parul meu e tot un drac.al meu.

nu-mi plac flacarile fara sampon cu  ginko.

devil lake e „dracu’ lacu”, „ce mama dracului”, „mama dracului”, „dracu de-amiaz’ „,”sa te duci la toti dracii de par cu jeg liric”.Scaraoschi ar fi gelos.Eu sunt.

lexicul e uneori neincapator pentru devil lake. a crescut.nu mai e un copil.

are ugerul lui si o gradina remixata cu gandurile mele pivotante impinse adanc in ea.

devil lake nu este un estuar.este un lac.oamenii sunt prosti.uneori asociaza lichide literelor.Puzzle compromis. (nu pe bune ?? cine a fost geniul care a inventat „dracu lacu ” :)) gushh ppl …it has no sense ..but hey … I’m luvin’ it … McDEVIL ta-na-na-na…so so so so soundly uuhh)

eu dau dracului zilnic.parul meu cu ulei si cu usi. as vrea sa-mi tin suvitele intr-un domiciliu cu ingeri.

devil lake e o rugaciune. o spunem atunci cand reclamele zilnice isi sechestreaza soundtrack-ul. cat de mut ar ţipa un vineri fără  devil lake.

un ulei fara sunet ar fi o tigaie arsă.

Bjork nu gateste azi.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

