pentru ca azi il iubesc pe Damien Rice

de ce mananc Pringles  cand am maine o teza, doua concursuri, si un mic meeting financiar?de ce imi scriu povestea moleculelor mele de Chivas cand afara ninge pe un acoperis cu viermii genunchiului meu?de ce nu ma inunda cariocile unui dictionar cu mass-uri despre leucemii? de ce ochii mei stau pe scaun si rasfoiesc linkuri?de ce sunt nemachiata? de ce am turnesol in vise si nu pot sa nu-mi alunec  cateva riduri peste toata balta cu spirt a week-end-ului?de ce cacat nu stiu ce sa scriu cand stau cu un umar gol?

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

