bLiNd mY eYeS

col-ochi222.jpg

„No one knows what its like
To feel these feelings
Like I do”

]|[Limp Bizkit]|[

l-am ratat pe Vania la Caractere.e o chestie pe care o spun din lipsa de introducere.din lipsa de continut o s-o repet.

l-am ratat pe Vania la Caractere.

am fost la tara.acolo unde intre mine si aer e un legamant cu lumea.fotografii. ochii mei sunt cei mai goi atunci cand se transced sepia. nu am aparat digital!! am cativa receptori vizuali .cu ei mufele de usb se fluidizeaza in mine.

am sentimentul ca uneori e prea cald si ca imi pierd timpul cu amintirile unui portbonheur bulimic.

daca il stiti pe Cioran macar putin il intelegeti atunci cand spune „Viata omului se reduce la ochi.Nu putem astepta nimic de la el,fara o reforma a privirii.”

asta nu e un post cu frustrari

nu nu

nu

da

e un post cu nerv optic, umoare apoasa si coroida

cu iris.

cu retina.

e ciudat sa-ti gasesti corpul ciliar ca un colonel care iti dirijeaza normele.uneori cred ca unii copaci au ochi, ca iarba are urechi si ca marea canta.

atunci cand sufletul meu are strabism imi fumez peisajele. nu ma ucid pentru ca le lipseste nicotina.au iodopsina si rodopsina.cu ele mor singura ca o picassa invadata.e frumos sa mori diferit la aceeasi ora dimineata.

nu mi-am baut niciodata lacrimile pentru ca sunt murdare.

daca nu as avea ochi mi-as taia mainile. e atat de trist sa nu poti sa dactilografiezi culori…

ochilor mei nu le pot asocia concluzii.

l-am ratat pe Vania la caractere.

„No one knows what its like
To be mistreated, to be defeated
Behind blue eyes”

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

