aRtitudine

col-heart.jpg

Mi-a placut proiectul asta … are in el mici revoluţii … mi-am ales si eu două – A.R.T. Fusion si Agentia de Monitorizare a Presei .. asta nu inseamna ca nu vreau sa ajut romii discriminaţi, sau copiii care au cancer/HIV …vreau sa fac multe …dar mi-am ales ceva in care chiar cred de ceva timp  si care mi-a influentat in mod direct viata … arta si „democratizarea” presei (in special a presei locale) despre care am scris in numeroase rânduri

poate pledez pentru 2 chestii antagonice … arta e arta!presa e presa! presa poate fi cel mult o arta obiectiva. dar arta nu poate sa implice decat subiectivism.coruptia e subiectiva.dar nu e arta. e o dihotomie a contrariilor.presa e corupta! pentru ca minte. pentru ca ia mita.si pentru ca are un cartier cu piscine langa Susita.

nu avem nevoie de figuri de stil si imagini artistice in presa.nu avem nevoie de poezii si nici de sf-uri prozaice.avem nevoie de informatii. avem nevoie de drepturi respectate, de calitate si profesionalizare, de o presa non-artistica, hieratica  …de o presa cvasiargumentativa si demiurgica (in sensul obiectivismului).

cele mai grave injurii aduse presei ca putere locala -mladinizarea si piguizarea informatiilor- trebuie sa figureze intr-un recycle bin al malformarii valorilor . In Gorj, inca mai functioneaza intertextualitatea. ziarele sunt un palimpsest.sunt vandute povesti transfigurate, reinterpretate si megaeronate.oamenii cred, inghit, sunt fericiti ca sunt informati.Prost!. astazi, presa isi castiga „painea”/vila ucigand valori. singurul procedeu „profesional” in media este barfa colectiva.se barfeste in scris.ziarele-biblii cu barfe.

e un mare salt de la un post pe wordpress la un voluntariat

o să incep cu puţin

1 comentariu

  1. felicitari! si succes 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

