intending my unintended

You could be my unintended
Choice to live my life extended
You could be the one who listens to my deepest inquisitions
I’ll be there as soon as I can
But I’m busy mending broken pieces of the life I had before
Before you
rutina mea

azi..

e imprevizibila

eu caut pe sub covor un cercel cu pixeli.

col-kiss.jpg

sentimentele nu pot fi niciodata printate la rezolutie mica.

ma uit la apeluri pierdute.ma irita nokiile.imi vine sa le arunc pe geam/balustrada/centura/canal/ghena.nu am nevoie de dragoste miercuri. daca cineva ma intreaba cat de des ma pensez tac.tac pentru ca nu am nevoie de dragoste joi.sunt imprevizibila pentru ca sunt si pentru ca pot si pentru ca esti.

si pentru ca

si pentru ca

si pentru ca

si pentru ca

si pentru ca

vreau

si pentru ca stiu

tu .. esti ” cel mai prost din curtea scolii..”
de asta am devenit independenta

pentru ca pot trai si singura

si mi se deschid usi

nu sunt mai vulnerabila ca un hub. hemoglobinele mele au bitdefender si ştiu să alerge singure prin viata.

„daca plec, hai vii cu mine?”
Nu, iti dau jet
„atunci, vrei sa raman cu tine?”
Pai daca ramai plec

..##[ombladon]##..
 

2 comentarii

  1. […] sunt colerică, alteori rurală, azi sunt imprevizibilă …ştii imi place sa dorm ziua intr-un […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

