|refutab|la awards

nominalizatii sunt : EU, ME, MOI

col-new-cd.jpg 

luaram locul I la sesiunea cu planuri de afaceri …. celebrating  …yeyyyyyyy

am luat la nationala la istorie cu „Chintesenta evolutiva a Jalesului” … damn …ma filologizez step by step :)) oo da ..si o sa iau iar 5 in teza la mate …

sampanie

&

garonnito crack

multumesc suporterilor mei care NU EXISTA!

multumesc Up there!

si nu stiu cine a inventat manevra asta cu multumirile … e uneori jenibila cand nu ai cui sa-i multumesti … de ce sa-i multumesc lui dUMNEZEU?poate el nu a tinut cu mine… poate atunci cand ma imbrac in fuste dUMNEZEU mesteca un orbit de coacaze si isi maseaza un canin. poate vrea sa mor cate putin. nu am aparate sa masor cat de tandru e dUMNEZEU cu mine.nu am inca o tempera suficient de transparenta ca sa vad cat de curat e cerul dimineata. tocmai de asta cand ploua strang din dinti si din limba si aprind webcam-ul introspectiei.

Pe mama o iubesc pentru ca imi cumpara milka atunci cand isi cauta fericirea.Pe milka o iubesc pentru ca mi-o cumpara mama la ora 4 cand cariera ei zilnica apune  dupa un cumulonimbus capillatus .  Faţa de masa e plina de zgure.

Tata rade suficient de mult.Pare o pucca doll intelectuala.Il iubesc pentru ca ma iubeste.Nu ii multumesc pentru ca il obosesc succesele si insuccesele.E satul de rezultate si de relatiile cu oameni.Nu sunt satula de el.Uneori doarme.Doarme intr-o societate care pune pe ignore orice progres.Eu sunt surmentata de lichele. Sunt surmenata dar nu dorm.Nu.Mor cate putin.Important e ca atunci cand mor iubesc.

Si atat.

Si atat.

Si atat.

Si atat.

Si atat. 

sunt fericita atunci cand scriu despre cat de frumos e sa locuiesc intr-o bălăceanca fără aşternuturi .

mi-am cumparat pantofi cu toc.in ei lumea mi se pare scunda si oamenii mi se par cocosati.

la fiecare test paper din Bacovia scriu povestesc despre el ca despre un traducator.despre el ca despre un „el” care stie sa faca grafice stihiale la derivatele de ordinul 7 ale pasiunilor. pe cat de obosit pe atat de genial…

astazi am dat lucrare la romana din simbolism… pe o foaie A4 Bacovia este intotdeauna mic ..intr-un ventricul capata dimensiuni colosale.

si cat de mic este un ventricul pe langa o coala A4.

lumea e oximoronica

oximoroanele sunt lumesti

ne intalnim mereu cu ele … le salut de obicei cu o sapca pe cap.nu sunt obisnuita sa fac gesturi cretine in situatii esuate.mi se pare ca eu cu o sapca pe cap sunt mai politicoasa decat eu cu un chist  pe creier.

hai ca „o dau in diverse”…

   

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

