îmi place sa dorm ziua într-un chenar

col-bublles.jpg

imi place numele Zachary.

imi place sa dorm ziua într-un chenar.

îmi place sa am prieteni imaginari.

ombladon i-ar lua la bataie.daca s-ar numi Adrian.

dar se numesc Zachary.

Cand nu plang si nu imi caut degetele prin tastatura sunt şomeră.

Vreau sa vad cat de anonimă sunt.

vreau sa inteleg intr-o zi de ce Dumnezeu ne distribuie copiile in recycle bin.

imi place sa ma furisez in pielea copilului din mine din cer din bonsai din my computer/files/error

lui Bog ii mor florile

cat imi place sa le las testament unghiile mele

imi place sa am gâtul pus diametral opus faţă de gambele tavanului

imi place când dorm să cânt şi să dansez cu o mână in aer

imi place să-mi calculez derivata la limita spre vis

nu imi place sa port la gât  mărgele rosii

imi place sa visez piele cap păr spinări

prietenii mei imaginari imi maseaza amintirile pentru maine

singurul lor bacşis este pielea mea ca un cadran prăfuit

imi place sa simt amprente  pe oase

imi place sa am creioane colorate cand dorm si sa le desenez cu verde

când mă trezesc imi impachetez călcâiele

imi place sa fiu tristă cand dorm

1 comentariu

  1. hmmmmmm nu prea ma inteles tot da e int:D:DD:D:


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

