cheia de sub preş

col-key.jpg

„Hai spune ceva,asaza-te pe canapea,
Hai bea ceva,
Aprinde-ti o tigara,pune-ti o cafea!

Imi rupi inima-ti rup capu’!
Spui cuvinte mari,pe care nu le-ntelegi,
Inainte sa pleci,lasa-mi cheia
sub preş”

[ombl@d0n]

 frateh ombladon e irascibil !

ombladon is bitchy today

 si mai lasa-mi o seringa cu adn-urile

unui refren cu sifilis

e propriul meu joc

deasupra de pres e un cer care

iti cronometreaza ultimul clocot

Ce-mi place cum se cearta oamenii … ohhh such a purrfect sightseeing ..iubesc iubesc ..ador asta

sunt unii calmi … care nu se exteriorizeaza sau dracu stie .. le-as sugruma falca dreapta [:))] not ..   

imi plac oamenii care se cearta si le trece repede si frumos ..and then peace and harmony… aa si aia care spun tot felul de „caterinci” metafizice:)) …

Eu .

Ma cert des.

Cu alex, clisha, cris, bog , dawgie.

Imi trece repede.

Spun tot felul de chestii naspa si neadevarate.Ooo da. Si grave.

Da’ important e ca mie imi trece.Lor nu.

Trebuie sa-i calmez.

Offf.

Pe mine  ma poate calma nimeni niciodata.

Ma calmez singura. Ma calmezi singura.

Nu sunt egoista si nici rea.

Sub pres gasesc de fiecare data chei.

from a nowhere door.

Nu sunt mahalagioaica desi sunt.

hmmm

o clasificare mica

criterii

dupa „subiecti”:

-certuri cu mum

-certuri cu bog

-certuri cu etc.

dupa gradul de „colericizare” al „subiectilor”:

-certuri violente cu tanaka

-certuri violente cu knock-out

-certuri -cavou direct

dupa numarul de „subiecti” implicati:
-certuri  duble

-certuri triple

-cvadruple

-x-oide

dupa intensitate:
-intense

-dense

-pense

dupa numarul scamelor de pe pres:[:))]– certuri:

-catralionizate

-triliardizate

-bilionizate

dupa fastness– certuri :
-certuri arse

-certuri rupte

-certuri carbonizate

 dupa ombladonisme:
-certuri cu bang bang

-certuri cu ruptu’ capului

hmm

gata ma saturai

Certati-va mult!

… ohhh … va astept data viitoare la o editie megabengaincendiara  DinCearta

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

