bă vere

col-pink-alta.jpg

bă vere plouă …retardatul de bănică dă mass-uri deconecta-i-aş netul ăla tembel  inzestrat cu cretinism guşogen bă vere aseară a fost un concert cu voltaj si manelişti aw…aww…awwFUL bă vere azi e ziua lu’ mImI … si baui cola in exces bă vere avusei un knock-out la podea DIDI criminaloida m-a rapus ..toţi pitupacii la capu’ meu ..sunt teafără bă vere chill  bă vere ce after-hours ţărănificate aseară bă vere cumpărai o gogoaşă cu ciocolata bă vere oraşul ăsta e infect bă vere mi-au reparat ăştia asfaltul că de 89126387652176621545631 de decenii mă ţineau in suspans bă vere e mocirla pe jos si eu am remington-ul stricat bă vere ce iritant e sa am parul cu ploaie poluată pe el bă vere s-au marit tva-urile ..bă vere porcii aia din rodna si-au luat chryslere NOT bă vere sunt disperate rebeldinele dupa bilete …măcel bă vere n-am pomeit asa ceva posedate  bă vere mi-e somn  bă vere sunt figurantă …bang bang bă vere mă papă pe ţavă:))

uliţe si ţăruşi

cât de rustic …..

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

