17:07 pm

col-about-me.jpg

„…Mi-e…dor…de…mare… imi…place…la…mare…ca…esti…curat…tot…timpul…marea te spala…TU ai fost vreodata la mare?-nu dar am visat ca am fostIntr-o zi mi-a intrat  nisip in ochi si am plans toata ziua…si am visat o casuta de paie pe plaja in care o sa stau si vara si iarna-pai si nu intra apa in casuta atunci cand e furtuna?-nu … cand e furtuna intram noi in apa…si…ne plimbam prin valuri…”

Vama Veche

despre pi[dpt]em[dot]-uri am mai vorbit …

azi e 17

un coctail de

nesomn si bancnote cu sunet

prea multa poezie strica

prea putina e prea multa

si eu sunt doar prea

NU-MI prea plac minutele

nuuuu nuuu

imi prea plac orele fixe . orele cu punct. orele cu zero zero.

la  ora fixa am sentimente fixe culori fixe forme fixe urechi fixe

la  ora fixa pot sa ascult vama veche sa mananc pringles sa beau un tequilla sunrise si sa devin emo langa un copac cu lacrimi

la  ora fixa imi inventez un majorat al ungiilor si tac

la ora fixa imi tiparesc un printscreen al gladelor lacrimale …e gol si curge

la ora fixa mananc cereale

la ora fixa inchiriez un polindrom la mariott …locuiesc intr-o monada ..in mansarda ..acolo stau la ora fixa acolo alerg acolo dorm acolo

la ora fixa ma intind peste un covor deshidratat si ii musc scamele cu un faringe  plin de leucemii

la ora fixa minutele au  bulimie de la atat xxl

la ora fixa imi sifonez degetele …imi sifonez parul si

la ora fixa tin ochii inchisi pentru ca ploua

la ora fixa o sa-i ascund incet

de clima  gri a amiezilor

la ora fixa nu prea exista ore fixe

p-r-e-a

bu-c-ă-ţi

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

