h[3]roin chic

col-legz.jpg

[= azi il iubesc pe Tom Ford =]

si tocmai pentru ca astazi il iubesc pe Tom Ford

am adunat  hemoglobina

din carjele lui textile

o sa o beau ca pe un Jack .

o sa o beau ca pe o aghisma..

o sa o beau ca pe un nufar lichefiat…

cu bulbi de controverse

cu bulbi de controverşi 

cat de beige  e Tom astazi

cat de lichid

si cat de soft-hearted

vai Tom m-ai spart

esti prea glamorous pentru lentilele mele lexicale

print-ul meu de satin a iesit incolor azi

si mi se muleaza pe piele cu pana la 7 radiani

da Tom stiu

am celulita

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

