tag liric0idal

[de la self-esteem-atul BaL :)] 

Bântuie parfumul gros de primăvară (imprevizibil.com – eugen)
Un piersic roz mă-mbie c-un sărut pe nara(somnoros.stealthsettings.com)
În iarbă greieraşi şoptesc duios (ecostin.com)
Mi-e dor să sar şotron într-un picior (catastif.com)
Şi vei uita că-ncerc să te omor. (thetudor.blogspot.com)
Mă duc, mai bine, să culeg urzici (monicaspune.blogspot.com)
De sub mici burtici de-arici pogonici, (mamabashik.nahturalia.org)
În cimitir străbunii dansează ca şi când (mahala.ablog.ro)
Nimic n-ar mai veni curand. (artistu.blogspot.com – Andrei)
Nici sexul oral nu-i ca altădată (sunhunter.filozofie.ro – Adrian Ciubotaru)
Sperati macar ca va fi fata! (andreirosca.bookblog.ro)
O veveriţă apare brusc dintr-un tufiş (andressa.ro)
Un copywriter bun ar pune-o pe-un afis. (culturavura.fourhooks.com)
Şi-afişu’ pe un stâlp pe care veveriţa (luciat.wordpress.com)
Serveşte chipsuri cu furculiţa (www.weblog.ro/maddish)
De pe crucea luminată cu neon am salvat un Isus (poesis.weblog.ro)
Doua picaturi de sange si o ruga dusa-n sus (bluedaysblog.weblog.ro)
Dar Postul a trecut si l-au papat pe Iepuras (ummagumma.weblog.ro)
De jur-imprejur iarba e rosie pe imas (oama.ablog.ro)
Dupa, am stors lamaia pana am iesit din ea (permafrost.ablog.ro)
Dar m-am reindulcit citind o “pagina de stare” (http://rusoaica.weblog.ro/)
Poezia asta nu sta in picioare. N-am citit in viata mea timpenie mai mare. Dar e distractiva tare (Curtezana)
Si am ras cam mult de s-a suparat pana si nepotul lui menumorut (http://www.bloguluotrava.blogspot.com)
Dar i-am zis o vorba si repede i-a trecut. Pentru ca dintotdeauna m-a placut(http://notalent369.wordpress.com/)
Cand stateam goala sub nuc. Si el bea cu mine suc (http://www.nu-sunt-printesa.blogspot.com/)
Eu visam stele si nori, El vorbea de mari si tari…
(www.submarin-printre-nori.blogspot.com)
Mana-n mana i-o tineam, si-n ureche ii sopteam (Memories Box)
Soapta ta era nadirul verii, presimtirea decaderii…(Poupee Rousse)
Si zenitul unui vis, ochii unui hedonist…(
www.vesnicafuga.blogspot.com)
Mana ei cadea usor pe un fald unduitor, cautand un fals amor…(supercalifragilisticexpialidocious)

Gandul ei obraznic aluneca nestiutor pe picior (cieloblu.wordpress.com)

Si aluneca…la tv e “Beauty and the Beast”. (BaLaur)

Telecomenzi sinucise de un  credul egotism (https://princessita.wordpress.com)

next ====> AcAdemiA nAe

5 comentarii

  1. Poezia nu e corecta. Lipsesc versuri iar link-ul catre mine e atribuit unui vers pe care nu l-am facut eu. 🙂

  2. asa am primit-o de la Balaur:)

  3. Specializarile academiei NAE :

    1.Homo sapiens(Cursuri de antropologie)

    2.Homo lucidum(cursuri de filozofie)

    3.homo politikon(cursuri de politica)

    4.homo consilos(cursuri sociologice si psihologice)

    5.homo religios(religii, teologie ortodoxa, catolica si neoprotestanta)

    6.homo videns( cursuri media, teatru)

    7.homo creatorus(arte,liricologie, muzicologie, ironicologie)

    Da sunt indragostit si lipit de lirica dar trebuie sa echilibrez si cu celelate domenii mentionate.

  4. Oricum poezia este peste tot : in plopi, in idea de plopi, in muzica, in clisa, in tanti care vinde la piata, in rucsacul elevului care chiuleste, in semafor, in pitza, in bubbles, in ploaie, in matreata, in molii, in cucuietzii de sus, in tastatura….

  5. ma omule imi place de tine jur 🙂
    nasty homo cogitans


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

