n.u. mi-a murit Paler

vara2.jpg

(a.)p.s.: stiu ca ai fi vrut sa renasti vara

s-a nascut in Lisa … „De altfel, Lisa era un loc ideal, as zice, pentru a demonstra selectia naturala sustinuta de darwinism.”..asa cum si eu m-am nascut dintr-un flash memory , tot asa cum la randul lor, frunzele, pietrele, Montaigne, teologia , Dumas si Cronin au luat nastere din oglinzi sparte…

Poate, m-am nascut cate putin in Paler ..cu un ombilic ceţos, plin de friguri , plin de placente  am invatat sa fiu narcisita, sa ma privesc in oglinzi rupte, sa-l cumpănesc pe Malraux in decantări de nuante si modulatii, să imi gasesc un discret si nihilic refugiu in Don Quijote;am plans in Umbra cuvintelor cu  sentimente ştirbe , am alergat plină de entorse pe Drumuri prin memorie , am trăit laic Viata pe un peron , gandindu-mă la niste posibile Scrisori imaginare pe care Un om norocos le va ingropa in Vremea intrebarilor făcandu-ma sa ma intreb ..cum am putut transgresa in asa hal Narcis-ul meu cel de toate zilele in Eul detestabil. Plină de Aventuri solitare … m-am rugat sa nu imi crescă aripi in ochi si pe inima, sa nu decad intr-o antichitate plina cu oglinzi sparte … Doar Paler ştia partea aia din mine in care ma scald si in care Viata ca o coridă ma desparte crepuscular de luciditate…

si totusi „plecarea din Lisa a salvat, de fapt , „preistoria” mea” … asa cum plecarea din ovulul cuvintelor va fi salvat Rubiconii claustraţi şi juvenili…

…”Tot ce exista in mine ca seriozitate provine din lumea copilariei”

la urma urmei… „Hotarat lucru, ceea ce nu traim la timp nu mai traim niciodata” şi fără un uter decupat decadent in subventionarile viselor ..e o alta axiomă care imi masează umbrele plagiatelor stări de nelinişte…„In fond, exista un singur mod de a trai dragostea :traind-o.”

o sa păstrez in mine un 7 mai impodobit cu lungi oraţii

un 7 mai embrionar …

ce a lăsat in urma lui …  e antinomic , dar nu .. nu a lasat Mitologii subiective,nici o biografie, nici un destin …  a lăsat nimic … va lăsa de aici inainte

 un sân vitreg indoit peste  pantecul plin de prunci al lumii 

2 comentarii

  1. felicitari pt blog… o incantare 🙂
    ma bucur sa vad de aici de departe bloguri romanesti asa…

  2. multumesc 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

