pastilânduri

col-pastile.jpg

„scrisul meu creşte din plămâni cu sânge
desenat cu creta
o viaţă tristă cu labele întinse de-a lungul străzii”

~[Aida Hancer]~

nu e uşor să ştii că dimineaţa toate durerile au un gust decedat de exil …

emoticonurile sunt atat de iremediabile incat mi le lipesc pe degete:

:>  : ( =((  0:) :|:|:|:|   (:|  :”)  /:)  :-$   [-(

^________^      <(O_o)>

aşa se intamplă cand iţi pansezi litughiile virtuale … ameţesti si pierzi câteva portative din sepia vocalelor

eu nu ameţesc niciodata

sunt mereu surmenată de toate peisajele cu aglutinarea singurataţii

cand vrei sa exişti iţi aduci aminte că niciodata viscerele nu vor cauta sentimentele in ghena aia mica in care iţi adăposteşti venele …

şi oricât de stricată ma simt  o sa imi mulez cutite pe ochi, fara sa ating ghemul cu ganduri ireductibile 

eşti doar un sânge vărsat in pronaosul degradării

1 comentariu

  1. […] “emoticonurile sunt atat de iremediabile incat mi le lipesc pe degete: […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

