aroma of seduction

col-tigarate.jpg

imi place să mă desenez cu un omniscientism vid/ plin/ de /pete/

da ..te-ai prins.. faza cu liniuţele e luată de pe agonia

ce chestie

de la poeţii cu steluţe

quiet unthinkable

si nici macar nu sunt liniuţe…

sunt un stencil si tu imi reglezi dimensiunile in funcţie de introspecţia nimicului

ce dracu ce dracului ce iadului ce eu

un articol mic

o stupiditate mare

hold your colours against the wall

poeziile nu mai sunt poezii si cuvintele sunt şireturi

la un converse alb-negru căzut perpendicular pe cer

de cate ori sa mai mananc măsline de la Kaufland în parc pe iarbă? de cate ori sa mă mai jegozesc de scarile pline de goange de la Oliana?de /cate/ ori/ de/ cate /dăţi/ de/ cate cuvinte/?/

uite am deschis pagina de poezie la vasile munteanu

inima lui e un „fum de frunze”
inima mea e un fum de mine

cat ma dispera toate minimalurile astea arse

ale aceluiaşi dualism

I luv the taste of my cigarette

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

