funky fash

blugi-fash-funk.jpgblughi-funky-fashion-7.jpg

despre funky fashion auzisem acum cateva luni .. cand ma panicam pentru ca bogd avea ginsi accesorizati pana in maduva oaselor … apoi am descoperit o colectie.. ..apoi le-am vazut si pe urmatoarele .. colorate, creative, freaky oarecum ..si clubby-addicting…in fine .. in cele din urma le-am descoprit stilul… si inca il mai descopar

multora li se par „zorzoane”,chiciuri, gaysme … prefer sa nu comentez parerea altora chiar daca nu o sustin, le-o respect(desi majoritatea dintre ei sunt fie manelisti, fie necunoscatori de cauza)  . .. pot doar sa spun ca ador hainele personalizate, accesorizate, colorate, harajooku-styled … si nu la fita .. chiar le iubesc ..mi se pare foarte interesanta ideea de dress to express(nu to impress ..no no ) si imi pare rau ca in Romania majoritatea oamenilor au idei preconcepute si nu inteleg anumite „fenomene”si se grabesc sa perceapa cat mai taranesc cu putinta micile „originalitati” ale fiecaruia…

 intre  timp, am devenit eu insami self-designed si am aplicat insigne, bling-bling-uri, stuff-uri colorate  …desene ..che-guevara-uri, si chiar cuvinte, my own sayings, my own thoughts, my own life … pe blugi, bluze, tenisi…si le port cu mare drag, si simt ca ma reprezinta in cel mai frumos mod cu putinta…

si nu de multe ori mi se intampla sa cumpar haine care initial mi se par urate(in magazin) dar le cumpar pentru ca mi se imaginez deja personalizate… si le visez noaptea (yes i’m a freak) :)))

blugi-funkyy-fashion.jpgblugi-funk-fashi3.jpg

24 comentarii

  1. Princessita,

    te apreciez pt picaturile tale de originalitate si sper sa se trasforme in urgane de creativitati personale.
    Si eu incerc sa ma imbrac in stilul meu(in functie de resursele mele finaciare) si deplang conformismul conteporan vestimentar tembelices.

  2. Emanuel,

    sunt foarte putini oamenii care au inteles notiunea de stil. m-as bucura enorm sa te afli printre ei si imi dai oarecum sentimentul ca te afli ceea ce e bine. 🙂
    nici eu nu am inteles-o in totalitatea ei dar o simt …o simt in felul meu .. ala colorat , pictat, imaginat.
    sunt multi care considera ca daca se imbraca numai in calvin klein si armani jeans au stil. si chestia asta e cum nu se poate mai gresita. a avea stil nu inseamna a avea rolls royce’ul la scara. a avea stil inseamna mai degraba a nu avea nimic dar a arata ca detii totul. ca te detii pe tine.

    faptul ca cineva poarta un bling-bling nu il face un gangster. conteaza mentalitatea, mesajul…. ce transmiti prin tine, ce vrei sa exprimi.

    mie imi place sa ma exprim prin tot ce fac, prin tot . sa se vada ca sunt eu. sa stie lumea ” EA e !” . si nu neaparat lumea … sa stiu eu.

  3. Emanuel,

    sunt foarte putini oamenii care au inteles notiunea de stil. m-as bucura enorm sa te afli printre ei si imi dai oarecum sentimentul ca te afli ceea ce e bine. 🙂
    nici eu nu am inteles-o in totalitatea ei dar o simt …o simt in felul meu .. ala colorat , pictat, imaginat.
    sunt multi care considera ca daca se imbraca numai in calvin klein si armani jeans au stil. si chestia asta e cum nu se poate mai gresita. a avea stil nu inseamna a avea rolls royce’ul la scara. a avea stil inseamna mai degraba a nu avea nimic dar a arata ca detii totul. ca te detii pe tine.

    faptul ca cineva poarta un bling-bling nu il face un gangster. conteaza mentalitatea, mesajul…. ce transmiti prin tine, ce vrei sa exprimi.

    mie imi place sa ma exprim prin tot ce fac, prin tot . sa se vada ca sunt eu. sa stie lumea ” EA e !” . si nu neaparat lumea … sa stiu eu.

  4. este un caca aicia

  5. caca esti tu

  6. buna….am si eu o intrebare…si teas ruga din suflet sami raspunzi….Cu ce ii vopsesti…ce fel de vopsea,,,,vad ca sunt o multuime de culorii…..kaut de ceva timp dar nu gasesk….simt k o iau razna…..Crezi k poti sa ma ajuti ku informatia asta….pzzz…help me….raman dator….kestia e ca vreau sami fac si io o pereke de jeans…..si mie im plake sa fac lucrui dastea,,,,e o pasiune dea mea..:)…..Ms si astept un rasp daka poti….poate pe mail..:)…..o zi buna…si bafta! in continoare!……pop

  7. buna vicktor.
    nu eu am facut blugii. sunt preluati de pe http://www.nff.ro
    mai multe modele gasesti acolo.
    din cate am inteles sunt pictati cu vopsele din ulei… sau cu coloranti care rezista la spalat.
    uite o sa ma interesez sa aflu mai multe detalii. nu stiu exact marca vopselei .

    o zi buna si tie 🙂

  8. Yes, you’re freak…
    Ce bine ca toti suntem diferiti unu de altu..:)

  9. faina treaba cu caca :)) , nu mai pot de ras:))

  10. ahh, si treburile alea arata bine doar in pictoriale… smecheri artistii astea, tapa

  11. pelaga … treburile alea arata bine oricum din punctul meu de vedere . asa cum le vezi in pictoriale asa sunt si in realitate.

  12. bine depinde si de personalitatea persoanei care le poarta, si de atitudine, si de modul in care le poarta, ocazie, etc … but generally .. hainele arata absolut la fel ca in pictoriale…. si crede-ma am avut suficient de multe si am vazut suficient de multe haine de acest gen .

  13. sunt foarte misto blugi aia ma gandesc sami personalizez si eu o pereche ;));))

  14. hmm ce sa zic, mi se pare putin cam „depasit” acest funky-style da merge =D pana la urma fiecare cu stilul & personalitatea lui, oricum keep that thing on ! si apropo nu hainele te fac sa fii „funky” =) poti fii funky si in pielea goala. ^^

  15. sunt d acord k hainele t face sa arati funky.nu?

  16. si unde se gasesc k sunt f tari?:)

  17. @anutza … si mie imi place sa-mi personalizez haine. 🙂 incearca ..poate iese ceva frumos.
    @kiMp : poate este putin depasit funky-style-ul in sensul ca nu mai e „pe trend”, in schimb , din punctul meu de vedere nu isi pierde din originaliatate.
    cat despre starea de „funky” … da ..probabil te-ai referit la atitudine ( poti fi funky si in pielea goala) si da… in cazul asta iti dau dreptate.
    in schimb, hainele condimenteaza. aduc partea vizibila , extrinseca.

    @cipi … asa cum am zis mai sus. hainele au si ele rolul lor funkist , dar mai mult tine de atitudine, si de cum le porti, si de cat de mult te potrivesti cu ele.

    @ AnNa
    http://www.nff.ro
    aveau magazin pe undeva pe langa statia izvor dar am vazut ca nu mai este. oricum intra pe site, sper sa gasesti acolo detalii

  18. si stilu` funky e ciudat:)) dar e mai belea emO :X:X:X

  19. …FuNky ..in cate cuvinte …..clubbin`….musick…..fun….colours….lights…..

  20. cateva* [sorry]`

  21. @kiMp : poate este putin depasit funky-style-ul in sensul ca nu mai e “pe trend”, in schimb , din punctul meu de vedere nu isi pierde din originaliatate.

    -bhai funky`style`ul nu e out of trend….d fapt niciun style nu e „pe trend’,,,e un stil in kre iti definesti personalitatea….depinde aq de persoana…dak e pe trend x nu….sunt diverse chestii….

    as putea vb ore in sir despre stiluri….[i`m a maniac :-@ ],,

    peace :)>-

    keep it fresh

  22. bobo,

    daca e sa purtam discutii metafizice si pur spirituale excludem din start trendurile, brandurile si toate aceste aspecte, dar daca e sa ne uitam putin in jur, intr-un jur asa mai spatio-temporal …le observam usor-usor.

    nu poti sa negi ca nu a existat un trend funky, bine definit in 2007-2008. acum s-a cam dus „curentul” ..sunt mult mai putini care poarta astfel de blugi (desi eu inca ma declar adepta lor in unele situatii).

    sunt total de acord cu faptul ca stilul in sine nu dispare niciodata .

    de asemenea sunt de acord cu faptul ca orice stil iti defineste personalitatea.

    see you around style-maniac si daca mai ai vreun stil pe care vrei sa-l dezbatem expune-l aici 🙂

  23. Waw!Imi place 100% stilul si eu imi personalizez hainele dar numai atunci cand am imaginatie si vreau cu adevarat dar de multe ori se poate provoca un esec 😀 ca de exemplu cand am vrut sa-mi fac blugii mei plictisitori putin mai interesanti,asa ca m-am gandit sa le fac niste taieturi,pf…din pacate a iesit o mare tampenie si a trebuit sa-i arunc oricum trebuiau aruncati de la inceput si de atunci am mai multa grija cu hainele personalizate dar hainele nu sunt totul in acest stil mai e si parul care trebuie aranjat intr-un anumit fel si mai ales trebuie sa te simti funky,eu cel putin ma simt dar stiu ca mai am de lucrat cu hainele,acum ma informez pe Internet poate mai imi vin si mie niste idei…bye!

    • pentru cei interesati de haine funky,personalizate..intrati pe id meu manezu_18…merita


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

