diva divino

blugi-alec.jpgfash-alex.jpg

Alex Matusoiu face haine. E designer. E creativ. E nebun. Face reduceri de sarbatori si de zile onomastice.Foloseste aceleasi accesorii ca si Botezatu si Funky Fashion.Face blugi mulati si conici in jos. Picteaza Michelangelo.La el „totul e artistic”.

un incipit de interviu (nu e interviu ..e a lil talkin’-talkin’ )

iR3f00tabiLa: pai u cum faci haine
iR3f00tabiLa: la 20 de ani
alex senzual: am 19..nici macar nu am implinit 20..abia acum in septembrie
iR3f00tabiLa: multi inainte
iR3f00tabiLa: pai si nu esti la facultate
iR3f00tabiLa: ?
alex senzual: mersi
alex senzual: hmm
alex senzual: nu
alex senzual: poate peste cativa ani
alex senzual: da
alex senzual: sigur peste cativa ani
alex senzual: 2 sau 3 ani
iR3f00tabiLa: pai si cum ai inceput

iR3f00tabiLa: k presupun k e destul de greu  mai ales sa mai si vinzi
alex senzual: pai…
alex senzual: e greu de vandut
alex senzual: adevarul este ca..na.Depinde de cati clienti ai asa merg si banii..
alex senzual: nu ai clienti nu ai bani
alex senzual: ai clienti ai si bani..
alex senzual: nu este un castig sigur

alex senzual: intr-o luna poti sa fii norocos sa ai comenzi sa scoti foarte multi bani..sau..sunt luni in care nu scoti un leu

 imi povesti o faza cu un gipsy-man ( uite o sa scriu intr-un alt post despre manelistii „funkysti” , stiu ca si Stefan Musca de la Funky Fash a avut niste debate-uri cu manelisti:)) dar le-a refuzat politicos comenzile –ceea ce mie mi se pare discriminare-in fine ….oricum Alex nu va refuza comenzile asa ca manelisti din toate colturile Terrei join us :))))

alex senzual: acum cateva zile imi daduse un tigan add ca cica vrea si el haine,are idul super NOSTIM!
alex senzual: fitzee_din_paris07
alex senzual: ceva d egenu`

alex senzual: mda..pai..faza mai tare e ca el se astepta ca asa ceva sa coste cam 8 9 sute de mii oricum maxim pana intr-un milion……………..si cand i-am zis…
alex senzual: :))
alex senzual: a zis casi ia de la kenvelo
iR3f00tabiLa: )
iR3f00tabiLa: prinde si reducerile
iR3f00tabiLa: stie el ce stie
iR3f00tabiLa: 😛
alex senzual: 🙂
alex senzual: sa le prinda

blugi-alex.jpg

33 comentarii

  1. Inca o dovada ca nu-ti trebuie prea multe studii ca sa faci bani. Bravo lui! Original! Eu n-as cumpara hainele astea, dar vad ca se poarta asa ca mult succes! 🙂

    • eu as purta blugii astia cu mare placere….nu ar fii singura pereche.ma intereseaza sa stiu daca ii vinzi…in caz ca da, vreau sa stiu si pretul….

  2. eu le-as mai si cumpara:))

    oricum il admir pentru cretivitate … iti trebuie putin curaj, putin noroc si multa perseverenta ca sa reusesti cu asa ceva …mai ales ca hainele astea de-abia acum incep „sa prinda coaja” in Romania ..sunt mult mai cautate in Occident decat aici …

    • iti las id meu….. poate poti sa imi faci si mie nishte blugi asa;;)…..daca e ….pot sa iti trimit eu blugi si u doar sa ii pictezi….contracost bineinteles…..ne azim pe mess…. biutza_19_12

  3. vreau si eu nr tau

  4. ce numar
    ?

  5. Te-am vazut in club,si ai facut senzatie…..Am observat si eu si prietenii mei cum toata lumea era cu ochii pe tine,si pe hainele tale.Initial am crezut ca este vorba de Funky Fashion…si domnul Stefan Musca…Super tari hainele….Bravo…..Tine-o tot asa…….si o sa ai succes.Incearca daca poti si in afara Romaniei.

  6. intra si u pe id meu pompy_madd……. as vrea sa cumapr si eu niste blugi

  7. deci talent hainele nu am ce sa zic…baga id meu hoot_cata sa te intreb de ceva modele dk faci ….ms

  8. daca se poate as dori shi eu id la baiatu asta multumesc anticipat

  9. As dori si eu un nr de telefon sau un id de messenger al lui Alex Matusoiu…daca e posibil! Va multumesc!

  10. Vreau si eu un nr. de tel sau un id ceva..

  11. id-ul lui Alexandru Matusoiu: alexsenzual .pentru mai multe detalii legate de diva divino vorbiti cu el 🙂

  12. asa dori si eu niste blugi dak este posibil si as vrea sa vb k alex despre asta!
    e misto acest stil dar nu ptr toata lumea.

  13. mhey baiatul asta nu este din Romania…sau nu este in Romania.Nu sunt sigura care din ele…Oricum cred ca nu este roman si nu cred ca sta sa intre el aicia si sa stea sa citeasca toate mesajele astea…Daca intrati la el pe site (il reamintesc: http://alexandru-matusoiu.hi5.com ) veti observa (sau poate ma insel…) este un baiat cred de bani gata,si pare fitos…Sunt din Bucuresti,si am auzit de acest Alexandru Matusoiu,am auzit diverse.Si ca ar fi un baiat de bani gata,si ca invarte multe lucruri… iar el insusi ca persoana se invarte in multe cercuri de diverse persoane,foarte cunoscute sau mai putin cunoscute.Oricum prin Bucuresti ca sa ai astfel de haine incepe sa devina ceva normal…cat despre acest Alexandru Matusoiu,unii dintre clientii lui muncesc doua-trei luni de zile,apoi vin la acest Alexandru-Matusoiu cu salariul pe aceste luni,si pentru o suma asa mare de bani,se apuca de lucru…(este FOARTE SCUMP) Am mai auzit despre acest Alexandru ca e cunoscut prin unele cazinouri mari din capitala datorita a ceea ce face,a hainelor sale,si a uneia dintre partile clientilor sai fini,care in marea majoritate fac parte din mafie,si nu numai,diverse nume importante. Nu critic tinuta sa vestimentara,inca o apreciez foarte mult…dar imi pare rau sa cred (si sunt sigura de asta) ca el tot ce face,face doar si doar pentru bani… Fac si eu haine…nu ca el…dar incerc 🙂 Oricum e un nume in Bucuresti acest Alexandru-Matusoiu, cu parinti mafioti sau ce or fi ei,oricum sunt sigura ca este un baiat de bani gata… O prietena de-a mea mea a avut ocazia sa se intalneasca cu el…si mi-a spus ca este un baietel care este figurant la prima vedere…dar ca pare de treaba dupa ce schimbi cateva vorbe :/ A pastrat un numar de telefon de-al sau,apoi au pastrat legatura pentru o eventuala pereche de blugi,iar intre timp acest Alexandru-Matusoiu a plecat din Romania.Va astept aici cu comentarii despre fashion,design,si despre acest tip,Alexandru Matusoiu.Demult am incercat sa dau de acest baiat pentru a il intreba diverse lucruri legate de haine si de moda………………

  14. E CooL AleXe;) Esti preten cu Doru nu ? 😀

  15. sal……….faci si blugi si i vinzi?? dc dah intra p id flo_timy sa vb poate facem o afacere ceva;)

  16. Sall auzi dami si mie nr tau sa te sun sau un id ca sa vin si io la tine sa imi iau si io ceva pls

  17. asi dori id lui alex pt ami lua si you ceva

    • lasa ca te ajut eu mai repede:))=))

  18. sal 🙂 . m’ar interea si pe mine niste blugi cum pot sa dau te tine:-/

  19. E din Romania. Daca ati vazut vreodata pe vreun perete un tag cu D2 sau csn el e, in tinerete. Era un satanist obosit, acum e un ghei. Nici bani multi nu are. Sta pe langa parcu sebastian. Ruda cu mafia ahhahaha il bate si o pisica pe asta ma. Doar frac-su mai e ceva ca e prin galerie la steaua dar atat:) Nu mai il ridicati in slavi ca in afara de faptul ca stie sa deseneze f bine nu aveti de ce 🙂

  20. I found you at the club…with the most amazing clothes what i see…near a very beautiful girl,and all the girls speak about you Alexandros bla bla bla,and now i found you on internet.When you appear to tv?Told me.I will need to see.Bad for me cause i don`t understand rumanian language.I hope cause you remember me.That night…Remember me..my name..Ioanna..told you something..?Uh yea…hope so…I will send you my phone number to your email…maybe you will want to speak more with me…Bye Alexandros…very nice boy…very interesting persson… *Papagiannos Ioanna*

  21. Teleia!!!Alexandru Matusoaiu dhosame randevu…:X parakalo.Sagapw. ALEXANDRU MATUSOAIU FAN CLUB http://scorpaki-3.hi5.com

  22. lasami si mie te rog idul tau printr un emaile……..multumesc anticipat

  23. Mda,adevarul ca tipul e super,trecand peste faptul ca pozele astea cu el sunt vechi.Ce e frumos si lui Dumnezeu ii place 😮

  24. fratilor fie el mafiot fie ce o fi da io vreau blugi daia.. daca puteti sa ma ajutati dati add la pisica_razvi

  25. lasami un id bossule te poop

  26. reeee Alexandreee,what ar u doing here?????? FASHIOOOONNNNNN CYPRUSSSSSS

  27. lasa-mi si mie id tau.

  28. km as putea sa iau legatura cu tine?…daca e id meu je_catalin08

  29. fail siteul demult nu am mai ras asa

  30. frumos le mai zici


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

