audenii

fallen.jpg

„Nu eu sufar in lume, ci lumea sufera in mine”-Csoran

definitie : audenii= „vedenii” auditive;

descriere: ti se pare că auzi voci? ai impresia că acum câteva nanosecunde ai fost apelat?te panichezi si deschizi clapeta la telefon să verifici, respectiv glisezi slide-ul …si mai respectiv deblochezi tastatura cu tupeu? te simti strigat(a)?percepi foşnete?[:))]auzi plesnituri, pocaituri , bang-bang-bang-uri si bum-bum-uri periodic? … e clar .. esti audenic …ai audenii ( ce naşpa suna:)) ) but heyy ..don’t happy be worry …oricand poate fi mai bine!

mda … am audenii … ca sa vezi si sa nu crezi …

ma trezesc dimineata … o aud pe mami zicându-mi de hochland-ul din frigider (chiar daca nu e acasă , eu tot o aud), aud telefonul(care sta pitit si silentios pe covor) ..plec ..pe stradă-gropi in griuri … aud caini imaginari (uneori chiar veridici de imaginari) … şcoală .. parcă o aud pe mimi pe hol (unde  e uniforma ta inconstienta satanei? :))jupui-te-aş de scame … n-o am hehahi oftică-te  ) … ore .. aud mesaje..aud call-uri ..ma uit.. verific ..nimic frate/vericule/strangerule … centru .. aud banică .. aud paznicii de la CeC.. aud atv-urile lui corni …strazi goale … banica disparut..paznici concediati…telefon redirectionat..mimi plecândă..caini legaţi şi hibernânzi…telefonul stricat…mum at work …

audenii ingropate in intrebari despre mine

uneori pur si simplu mi-e greu, ma simt obosita si vreau sa dorm

si mi-e prea scarba sa dezleg istoriile vulgare ale unei existente in asfintit

ma deghizez in cuvinte

in sunete

si ma strig retoric

„Cum viata nu-i respirabila la rece, gasi-vom focurile sa aprindem mintile”(Cioran)

3 comentarii

  1. dom’le… audeniile sunt bune, nu zic nu. Sa fie primite. Da …

    MAI LASA_L PE CIORAN

    in plata Domnului (jesus, era ateu :)) me too :D) hmmm… in fine. Treaba sta asa. ti-a picat pe el si nu te mai potolesti. si nu-ti face bine. Tu esti tu sau umbra lui cioran? ca umbra lui cioran nu e mare sanchi sa fi :-?? eu zic sa-te gandesti la asta

  2. am impresia ca pe langa audenii mai am niste feelinguri -cironenii :)) naiba stie … uofff i’ll try i’ll try … aaa.. si EU sunt EU ! hmmmmmmmmmmmmmmm b-(

  3. bine ca imi adusesi aminte de religii … tre sa fac un post pe tema asta k ma macina de mult timp :))))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

