wordies (I)

self-confid.jpg

am descoperit pe 123urban.ro o ” colecţie de termeni si expresii care deşi nu şi-au găsit locul in dicţionarele tradiţionale, umblă libere si nestingherite în limbajul colocvial. „

o sa amintesc cateva dintre ele , alea mai cucuiete si mai sonore:)) …(to be continued):

-a (te) mucifica

-a freca ridichea

-a se imbrehani

-a o da in balarii

-a o pizdi

-a se slobozi la valau

-a te arunca ca broasca-n polizor

-a-i sa cipiceii

-balamuta

-bambuleasca

-blebedoc

-bolovanul cracanat

-folcloriste

-gangster de Dambovita

-gugulică

-harvestit

-homalău

-hush hush

3 comentarii

  1. Aici te-am luat…cu ceva luni bune 😛

    http://krossfire.wordpress.com/2006/12/01/urbanisme/

  2. Dar oricum..interesanta colectie ! (desi pe unele le stiam..si in generala le si foloseam : homalau si a mucifica

  3. krossy habar n-aveam …acum am descoperit 123urban …ma duc sa-ti inspectez bloguletul sa vad acum cate luni mi-ai „columb”-uit cuvintele ..hm :))

    eu nu le stiam 😕 stiam altele … in fine .. cuvinte sunt mult mai multe ..dar mi-a fost relativ lene sa selectez de la fiecare litera multicele …asa ca le-am luat pe rand 🙂 asa usurel , treptat ;))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

