pozele de la naţionalăăăăăăăăăăăă

collage202.jpg

collage193.jpg collage194.jpg collage203.jpg

collage204.jpg   collage206.jpg

collage195.jpg  collage209.jpg

collage210.jpg  collage211.jpg

collage208.jpg  collage192.jpg

Zece intamplari si o minune plus doua stele paralele…

aşadar the revenge reloaded:)))…i-am promis lui BaL că o sa fac tagul dupa olimpiadă … so …here I am …doing this ten-thinghied tag

Intamplările le-am schiţat „scurtuţ” aici. („Am”-urile).

Minunea este ca ma bucur pentru Gabi ca a luat locul intai.Nu stiu de ce … usually ma manifest ranchiunos:)) kiddin’ ..nu neaparat ..dar de obicei, atunci cand am „concurenţă” sunt destul de wanting-to-do-better .. acum ma bucur sincer, din tot soul-ul meu mic…aaa…si normal ca vreau sa do better la anul.

Doua stele … nu stiu cat de paralele sau cat de intersectabile sunt …dar una dintre ele este ca mi-am cumparat Gabriel Garcia Marquez-„Un veac de singuratate” din banii câştigaţi de la olimpiadă…si sunt mandră că m-am abtinut de la bsb-uri si meli melo-uri pentru o chestie de genul asta…si cealalta , că tot vorbim despre stele(Luceafarul),este ca il detest pe Eminescu (din unspemiidemilioane de motive) si il mai detest si pe Eugen Todoran pentru ca e un critic foarte-extrem-si-hyper-surmenant …

6 comentarii

  1. hmmm… tare 😛 vreau si eu inapoi la olimpiade :)) la chefurile monstru de acolo si la dus mahmur si obosit la examen 😛 pffff… funny amintiri 😛
    si o gramada de lume. si plin si de tocilari tristi care cred ca totul este sa bagi in tine. da… oameni carora nu le-ar trebui minte… ci doar un mediu de stocare…
    si profesori care se cred importanti, si profesori de treaba
    de toate 🙂 si oameni multi si de tot felul. dap… chiar mai vreau si eu.

    Aaaa… si pedagogul de la Iasi (eram a XI-a) care ne ameninta ca ne da afara din camin daca nu il lasam sa doarma (la2-3-4 dimineata). In cele din urma, profu nostru a fost de gasca si , cand s-a dus pedagogu’ sa faca referatu’… avea EL deja unul, cum ca ii hartuieste pe cei din Arges :))

  2. pe noi ne certa profa din Covasna ca la 5 dimineata alergam pe hol cu pernele :))) …

    mda…chiar sunt multi tocilari ..da’ cea mai frapanta faza a fost ca inainte cu o zi (de examen) …toti baietii isi repetau citatele cu voce tare pe dulapuri:))) hmm… yup .. e ceva

    oricum intotdeauna a fost show la nationala 🙂
    sweet memories …so so so so sweet

  3. hei! ce loc ai luat? te pup :* cu drag

  4. am luat locul 15 (mentiune).. dar am avut a 7-a nota ;)) …oricum am improvizat cat am putut …au fost niste subiecte ffffffffoarte grele ..mai ales ca nu le facusem la clasa mea nebunatica de mate-info:))

    anyway i’m glad 🙂

    te pup back
    si multumesc ca mi-ai tinut pumnisorii

  5. felicitari pt nota &nice blog …imi place ce scrii

  6. shtank iu ana 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

