McSad

Iubesc povestile transfigurate ale lui Lexidh Solstad …astazi am descoperit McSad-icismul…

„Oh no! Mom and dad are mcMeals! Doesn’t that make you mcSad?”

am si un tag chiar .. un tag al reorganizarii imaginilor … hai sa refacem axiomatic povestioara lui McCow si cea a lui McPiggy …numerotati voi asa cum credeti si eventual insotiti „numaratoarea” de o istorisire mica ..memories moments … shity feelingzuri..o impresie legata de Mc-uri generally speaking

fi-va pecetluită numaratoarea de emokiddy, vixen,marie, gramo, serginho, gay,BaLaur(cu megapromisiunea ca o sa intocmesc, la randul meu tag-ul „zecist”)

fiţi povestaşi

povestiţi-l pe Mccie!

1.mcsad2.jpg2.mcsaddd.jpg3.mc-saddy.jpg4.mc-sad-again.jpg5.mcsad-cow.jpg

6.mc-sad-family.jpg7.mcsadddddd.jpg

2 comentarii

  1. ma chinui de 3 zile, si nimic :((, nimic calumea….am fost si ocupata cu mutatul pe noul blog, apropo: jttp:eu.fumez.ro. Dar o fac, i swear!

  2. oki then ..if u swear :):P


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

